Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA anunţă, sâmbătă seară, că traficul feroviar de călători a fost întrerupt pe relaţia Baru Mare - Crivadia, din cauza unui tren privat de marfă care, la intrare în staţia Baru Mare, şi-a rupt pantograful şi a provocat un deranjament major la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, pe ambele fire de circulaţie, între cele două staţii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

UPDATE: ”Circulaţia trenurilor a fost reluată în condiţii normale de trafic, la ora 19.45, între staţiile Banu Mare şi Crivadia, pe firul II. Cele 2 trenuri de călători, care au staţionat temporar în gările Băniţa (IR 1823) şi Pui ( R 2710) au fost reînscrise în circulaţie. CFR SA le mulţumeşte călătorilor pentru înţelegere şi îi asigură că toate intervenţiile desfăşurate la faţa locului au avut drept scop redeschiderea circulaţiei în condiţii normale de trafic”, a transmis compania. 

ŞTIRE INIŢIALĂ: ”Personalul feroviar al SRCF Timişoara este deja prezent pe teren, unde intervine cu drezina pantograf pentru înlocuirea componentelor avariate, inclusiv a liniei de contact”, a transmis, sâmbătă seară, CFR, într-un comunicat de presă.

Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast, Evergent Investment
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate, Genesis Property

Sursa citată a precizat că trenurile IR 1823, care circulă în relaţia Bucureşti - Arad, şi R 2710, care circulă pe relaţia Simeria - Petroşani, au fost oprite temporar în gările Băniţa şi Pui, pentru a se asigura accesul drezinei pantograf.

”Precizăm faptul că, pentru remedierea deranjamentului major provocat de trenul privat de marfă, intervenţiile sunt estimate la cca 160 de minute. În acest context, operatorul naţional de transport feroviar de călători - CFR Călători - a fost anunţat că se poate asigura continuitate în circulaţia trenurilor doar dacă trimit o locomotivă Diesel pentru dublarea garniturilor, pe relaţia respectivă”, a mai transmis compania.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.