Pompierii intervin în continuare în judeţul Teleorman, unde locomotiva şi două vagoane ale unui tren plin cu benzină au deraiat. Cele două vagoane sunt răcite constant, având în vedere că în zonă este cod galben de caniculă. Celelalte 33 de vagoane au fost îndepărtate din zonă. În jurul orei 17.00, a început operaţiunea de transvazare a benzinei în două cisterne-vagon.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

UPDATE - ”În jurul orei 17.00, a început transvazarea benzinei în două cisterne-vagon. Această operaţiune se realizează cu echipamente speciale de către personalul operatorului economic, iar pompierii militari teleormăneni asigură misiunea de apărare împotriva incendiilor”, a precizat ISU Teleorman.

Conform sursei citate, înaintea acestei activităţi, deoarece presiunea în cisterne era prea mare, pompierii au intervenit pentru răcirea bazinelor, astfel încât transvazarea să se realizeze în condiţii de siguranţă.

UPDATE: ”Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că traficul feroviar este în continuare restricţionat pe distanţa Roşiori – Măldăeni, din cauza deraierii, la intrarea în staţia CF Măldăeni a locomotivei şi a primelor două vagoane din compunerea unui tren de marfă (GFR). La ora 13:48, cu ajutorul unei locomotive Diesel, aparţinând operatorului privat de transport feroviar (GFR) implicat în accident, au fost retrase din staţia CF Măldăeni (spre staţia CF Roşiori Nord), toate cele 33 de vagoane nederaiate din compunerea trenului”, a transmis CFR. 

Sursa citată a precizat că, pentru operaţiunea de transvazare, operatorul privat de transport feroviar GFR va folosi două vagoane cisternă şi echipamente necesare.
 
”Menţionăm faptul că, această operaţiune (transvazare) se poate realiza numai după ce ISU va permite accesul. De asemenea, după ce ISU va permite accesul, personalul feroviar al SRCF Craiova va acţiona cu o macara de 125 tone, pentru ridicarea locomotivei şi a vagoanelor deraiate, retragerea acestora din gabarit şi eliberarea acestuia”, a mai transmis compania. 
 
Aceasta explică faptul că deraierea locomotivei şi a primelor două vagoane din compunerea trenului privat de marfă (GFR) s-a produs pe firul I, iar pe firul II este gabarit asigurat.
 
”Reluarea circulaţiei feroviare pe firul II este condiţionată de măsurile de protecţie adoptate de ISU. Pentru menţinerea continuităţii transportului feroviar de călători, SRCF Craiova asigură în continuare, pentru trenurile care tranzitează zona, transbordare cu mijloace auto pe distanţa Caracal – Roşiori Nord”, mai arată CFR. 
 
Accidentul feroviar va fi investigat de către o comisie AGIFER, care va stabili cauzele deraierii.

ŞTIRE INIŢIALĂ: Potrivit ISU Teleorman, la ora 13.00, cele 33 de vagoane ale trenului, care nu au deraiat şi nu au fost avariate, au fost preluate cu o locomotivă diesel, sosită de la Giurgiu, şi îndepărtate de zona incidentului, în condiţii de siguranţă.

”Se aşteaptă echipamentele şi personalul specializat de la Suceava pentru a realiza operaţiunea de transvazare a benzinei în alte două vagoane cisternă. Pompierii continuă monitorizarea situaţiei şi acţionează periodic pentru răcirea vagoanelor avariate”, a transmis sursa citată.

Cu ajutorul camerei de termoviziune din dotarea autospecialei de stingere este verificată temperatura acestora.

Traficul feroviar rămâne în continuare blocat, până la rezolvarea în totalitate a acestei situaţii.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.