Premio Travel, agenţia de turism care a vândut pachetele pentru românii implicaţi în accidentul de luni, susţine că pe fondul lapoviţei şi a ninsorii şoferul ar fi pierdut controlul autocarului. Firma anunţă că va asigura gratuit repatrierea celor doi români care au murit.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Firma Premio Travel, cea care a vândut pachetele turistice pentru excursia în timpul căreia doi români şi-au pierdut viaţa iar şoferul turc şi alţi 13 români au fost răniţi, susţine că autocarul avea revizia făcută în urmă o săptămână. Compania pune accidentul pe seama condiţiilor meteorologice - lapoviţă şi ninsoare -, mai ales că şoferul avea o experienţă destul de vastă.

„Maşina în care se aflau turiştii români aparţinea uneia dintre cele mai mari companii de transport de persoane, SENA Turizm, furnizor al Thistle Travel, agenţia parteneră a Premio Travel în Turcia. Şoferul avea experienţă şi colabora cu agenţia încă din 2012. Ultima revizie a microbuzului în care se aflau românii a avut loc în urma cu câteva zile (7 martie 2016).  Imediat după accident, şoferul a fost reţinut de poliţie pentru interogatoriu, iar în zilele următoare şi turiştii români vor fi chemaţi pentru declaraţii”, arată Premio Travel într-un comunicat transmis News.ro.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

În urma accidentului, două persoane au murit, iar alte 14 au fost rănite, dintre care două sunt în stare gravă. Potrivit Premio Travel cei doi turişti care se află în stare gravă au suferit intervenţii chirurgicale după accident.

„Agenţia Premio Travel va suporta toate costurile de repatriere ale turiştilor decedaţi şi cele privind aducerea imediată a turiştilor români în ţara. Acolo unde a fost cazul, Premio Travel a suportat costurile deplasării în Turcia a rudelor românilor implicaţi în accident”, au mai precizat reprezentanţii firmei în comunincat.

De asemenea, firma care a vândut pachetele turistice anunţă că a pus la dispoziţie două numere de telefon la care se pot cere informaţii cu privire la situaţia din Turcia: 0726.282.869  şi 0728.265.561.

Ministerul Afacerilor Externe spune că a informat familiile elor doi cetăţeni români care şi-au pierdut viaţa în accident.

"Date cu privire la starea şi evoluţia răniţilor spitalizaţi vor fi actualizate prin intermediul echipei consulare mobile care s-a deplasat la faţa locului. Totodată, Celula de Criză menţine legătura permanent cu Ambasada României la Ankara, cu echipa consulară mobilă precum şi cu reprezentantul Consulatului Onorific român în Antalya. În demersurile instituţionale este implicat şi ataşatul de interne de la Ankara", adaugă MAE într-un comunicat remis luni seară.

Accidentul s-a produs, luni, în Turcia, într-o zonă situată între localităţile Manavgat şi Akseki, iar informaţiile iniţiale transmise de MAE arătau că în autocarul implicat în accident se aflau 16 turişti de cetăţenie română.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.