CFR SA anunţă că lucrează, duminică, pentru a treia zi consecutiv, pentru redeschiderea traficului de marfă pe ruta Agigea Ecluză – Constanţa Port Ferry-Boat, linie blocată după ce, în data de 1 august, două vagoane ale unui marfar care aparţine unei companii private şi care transporta piese auto au deraiat, unul dintre acestea răsturnându-se.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că, începând cu data de 1 august, echipele de intervenţie ale Sucursalei Regionalei CF Constanţa acţionează în permanenţă în zona afectată de deraiere, cu scopul de a relua circulaţia feroviară de marfă cât mai curând posibil pe distanţa Agigea Ecluză – Constanţa Port Ferry-Boat. Reamintim că în cursul dimineţii de 1 august, în staţia Agigea Ecluză (linie simplă), 2 vagoane din compunerea unui tren de marfă au deraiat (dintre care unul este răsturnat)”, se arată într-un comunicat dat publicităţii duminică de CFR SA.
Conform sursei citate, trenul ale cărui vagoane au deraiat aparţine operatorului privat de marfă Trans Feroviar Grup. Garnitura era compusă din 25 de vagoane încărcate cu piese auto şi circula pe ruta Ciumeşti – Constanţa Ferry-Boat.
În urma evenimentului feroviar, a fost afectată circulaţia trenurilor de călători pe ruta Constanţa – Mangalia, precum şi a trenurilor de marfă pe relaţia Agigea Ecluză – Constanţa Port Ferry-Boat. 
„După retragerea vagoanelor neimplicate în deraiere a fost eliberat gabaritul şi s-a reluat circulaţia trenurilor de călători pe firul I Agigea Nord – Agigea Ecluză, rămânând închisă circulaţia pentru trenurile de marfă pe distanţa Agigea Nord – Agigea Ecluză - Constanţa Port Ferry-Boat. Personalul Sucursalei Regionale CF Constanţa a intervenit continuu în zona afectată de deraiere pentru repunerea şi îndepărtarea materialului rulant deraiat de pe linie şi refacerea liniei, care a fost afectată pe o distanţă de aproximativ 300 de metri”, se arată în comunicatul CFR.
Aproximativ 100 de salariaţi de la Districtul de Intervenţii Feroviare şi de la secţiile de electrificare, SCB şi linii acţionează o macara de mare tonaj – 125 TF, o drezină pantograf, utilaje Colmar, dar şi cu maşini de mică mecanizare.
În zonă sunt aşteptate două platforme aparţinând operatorul privat de marfă al cărui tren a fost implicat în deraiere, care să încarce cele două vagoane, inclusiv containerele transportate de acestea.
Accidentul va fi investigat de către o comisie de specialitate AGIFER, care va stabili cauzele exacte care au condus la producerea lui.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.