Succesul fulminant al filmului "Barbie" a dat un impuls companiei Mattel, ajutând la creşterea vânzărilor pentru prima dată într-un an, scrie The Guardian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Producătorul american de jucării a atribuit filmului - primul în care apare cea mai faimoasă păpuşă din lume şi primul lansat de noua divizie de film internă a companiei - o creştere de 9% a vânzărilor de la an la an între iulie şi septembrie, ajungând la 1,9 miliarde de dolari (1,6 miliarde de lire sterline).

Aceasta a inclus un salt de 27% în vânzările de păpuşi, care a fost determinat de cererea pentru jucării din liniile Barbie, Monster High, Disney Princess şi Disney Frozen.

Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV - Inteligența Artificială în Economie

Aceasta urmează succesului imens al filmului "Barbie", regizat de Greta Gerwig şi cu Margot Robbie şi Ryan Gosling în rolurile principale. Filmul a fost un succes de vară, obţinând peste 86 de milioane de lire sterline în box office-ul britanic şi devenind cel mai mare film din 2023 până în prezent.

Mattel a adăugat că performanţa puternică a vânzărilor din acest trimestru a reflectat "executarea cu succes a strategiei noastre de a creşte afacerea Mattel cu jucării bazate pe IP şi de a ne extinde oferta de divertisment".

Directorul executiv şi preşedinte al companiei, Ynon Kreiz, a declarat: "Cererea consumatorilor pentru produsele noastre a crescut în acest trimestru şi am continuat să depăşim industria. Rezultatele noastre au beneficiat de succesul filmului "Barbie", care a devenit un fenomen cultural global şi a marcat o etapă importantă pentru Mattel". 

Cu toate acestea, efectul "Barbie" nu a reuşit să crească profitul global al companiei cu sediul în California, care a scăzut cu 50%, la 146,3 milioane de dolari, în parte din cauza unei facturi fiscale mai mari. Cu toate acestea, Kreiz a declarat că Mattel era bine poziţionată pentru a concura cu rivalii săi.

Directorul executiv a declarat că se aşteaptă ca firma să câştige cotă de piaţă în ultimele luni ale anului, în ciuda condiţiilor economice dificile, inclusiv a inflaţiei, care ar putea afecta în continuare cererea pentru jucăriile sale, deoarece consumatorii se confruntă cu facturi mai mari pentru bunurile de uz curent.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.