Succesul fulminant al filmului "Barbie" a dat un impuls companiei Mattel, ajutând la creşterea vânzărilor pentru prima dată într-un an, scrie The Guardian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Producătorul american de jucării a atribuit filmului - primul în care apare cea mai faimoasă păpuşă din lume şi primul lansat de noua divizie de film internă a companiei - o creştere de 9% a vânzărilor de la an la an între iulie şi septembrie, ajungând la 1,9 miliarde de dolari (1,6 miliarde de lire sterline).

Aceasta a inclus un salt de 27% în vânzările de păpuşi, care a fost determinat de cererea pentru jucării din liniile Barbie, Monster High, Disney Princess şi Disney Frozen.

Aceasta urmează succesului imens al filmului "Barbie", regizat de Greta Gerwig şi cu Margot Robbie şi Ryan Gosling în rolurile principale. Filmul a fost un succes de vară, obţinând peste 86 de milioane de lire sterline în box office-ul britanic şi devenind cel mai mare film din 2023 până în prezent.

Mattel a adăugat că performanţa puternică a vânzărilor din acest trimestru a reflectat "executarea cu succes a strategiei noastre de a creşte afacerea Mattel cu jucării bazate pe IP şi de a ne extinde oferta de divertisment".

Directorul executiv şi preşedinte al companiei, Ynon Kreiz, a declarat: "Cererea consumatorilor pentru produsele noastre a crescut în acest trimestru şi am continuat să depăşim industria. Rezultatele noastre au beneficiat de succesul filmului "Barbie", care a devenit un fenomen cultural global şi a marcat o etapă importantă pentru Mattel". 

Cu toate acestea, efectul "Barbie" nu a reuşit să crească profitul global al companiei cu sediul în California, care a scăzut cu 50%, la 146,3 milioane de dolari, în parte din cauza unei facturi fiscale mai mari. Cu toate acestea, Kreiz a declarat că Mattel era bine poziţionată pentru a concura cu rivalii săi.

Directorul executiv a declarat că se aşteaptă ca firma să câştige cotă de piaţă în ultimele luni ale anului, în ciuda condiţiilor economice dificile, inclusiv a inflaţiei, care ar putea afecta în continuare cererea pentru jucăriile sale, deoarece consumatorii se confruntă cu facturi mai mari pentru bunurile de uz curent.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.