Platforma video chineză Bilibili a lansat un serial cu evenimente muzicale pentru cei forţaţi să rămână în case din cauza carantinei impuse în China, în urma epidemiei provocate de coronavirusul 2019-nCoV.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania, împreună cu Strawberry Music Festival, a creat serialul „Stay at Home Strawberry”. El va fi transmis timp de şase ore, cinci zile pe săptămână, gratuit, pe Bilibili.

Programul include concerte susţinute de peste 70 de artişti la ediţiile din anii trecuţi ale festivalului, între care rapperii Kafe.Hu şi Tizzy T, trupele rock Birdstriking şi Re-TROS. Acestora le sunt adăugate videoclipuri şi mesaje ale cântăreţilor. În plus, cei care urmăresc pot trimite mesaje online pe platformă. 

„Unii artişti au fost invitaţi să transmită prin streaming live activităţile zilnice, stând în casă”, a mai anunţat Bilibili. Miercuri, cea mai mare cifră de audienţă a fost de 480.000 de vizualizări simultane. 

Strawberry Music Festival, lansat în 2009, este una dintre cele mai importante mărci indie din China. Evenimentul a avut loc în oraşe ca Beijing, Shanghai, Chengdu, Changchun şi Wuhan.

Aproximativ 50 de milioane de oameni se află în oraşele plasate sub carantină şi sute de milioane au fost forţaţi să îşi limiteze deplasările şi lucreze de acasă. China a confirmat peste 28.000 de cazuri de infectare cu noul coronavirus, detectat la finalul anului trecut în Wuhan, iar numărul deceselor cauzate de acesta a ajuns la 564 (două fiind înregistrate în Filipine şi Hong Kong). În afara Chinei, au fost confirmate 300 de cazuri de infectare, inclusiv în Statele Unite, Marea Britanie, Germania şi Franţa.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.