Rapperul american Gunna a obţinut prima clasare în fruntea Billboard 200 cu albumul „Wunna”, lansat pe 22 mai.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Wunna” a fost vândut, în săptămâna încheiată pe 28 mai, în 111.000 de unităţi, potrivit Nielsen Music/MRC Data. Aproape toate unităţile reprezintă activitatea de streaming.

Piesele de pe cel de-al doilea album al lui Gunna, pe numele real Sergio Giavanni Kitchens, au fost accesate online de 143,6 milioane de ori.

„My Turn” al lui Lil Baby a urcat un loc în clasamentul american al albumelor, până pe poziţia secundă, cu 65.000 de unităţi vândute în a 13-a săptămână de la lansare.

După ce a debutat pe primul loc în urmă cu o săptămână, „High Off Live” al rapperului Future a coborât două poziţii, cu 61.000 de unităţi vândute.

Albumul „Notes on a Conditional Form” al grupului The 1975 a debutat pe locul al patrulea, cu 54.000 de unităţi vândute. Acesta este al treilea disc al trupei care ajunge în top 10 al Billboard 200, după „A Brief Inquiry Into Online Relationships” (locul 4, în 2018) şi „I Like It When You Sleep, For You Are So Beautiful Yet So Unaware of It” (locul 1, în 2016).

„The Goat” al rapperului Polo G a coborât trei locuri, până pe cinci, după ce a fost vândut în 52.000 de unităţi în a doua săptămână de top, iar „Dark Lane Demo Tapes” al lui Drake a pierdut două locuri, clasându-se pe şase, cu 48.000 de unităţi vândute în a patra săptămână de la lansare.

Top 10 al actualului clasament este completat de albume care s-au aflat pe primul loc.

„Blame It on Baby” al lui DaBaby a coborât două poziţii, până pe şapte, cu 42.000 de unităţi vândute în a şasea săptămână de la debut.

The Weeknd şi „After Hours” au coborât un loc, până pe opt, cu 40.000 de unităţi vândute în a zecea săptămână, iar Lil Uzi Vert şi „Eternal Atake”, trei locuri, până pe nouă, cu 37.000 de unităţi vândute în a 12-a săptămână de la lansare.

Post Malone şi „Hollywood’s Bleeding” s-au clasat pe locul al zecelea, în coborâre două poziţii, cu puţin sub 37.000 de unităţi vândute în a 38-a săptămână de top.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multimetric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album). Mai nou, sunt incluse accesările audio şi video on demand din YouTube, precum şi vizualizările video de pe Apple Music, Spotify, Tidal şi Vevo.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.