Marché du Film, eveniment dedicat profesioniştilor din industria cinematografică, va fi "o întâlnire intermediară online" a Festivalului de Film de la Cannes, la sfârşitul lui mai, înaintea unor întâlniri în format fizic în timpul celei de-a 74-a ediţie a festivalului în iulie, scrie AFP.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Ca în fiecare an, piaţa de film de la Festivalul de la Cannes va avea loc în cadrul evenimentului, din 6 până în 15 iulie", a anunţat joi festivalul într-un comunicat. 

Dar, din cauza pandemiei, întrucât întârzierea dintre Film Market de la Berlin (care a avut loc online, la începutul lui martie) şi piaţa de la Cannes în iulie este "extrem de lungă", numeroşi vânzători internaţionali şi-au exprimat nevoia unei întâlniri intermediare în primăvară care să le permită să poată lucra şi să facă schimburi în format virtual", precizează festivalul.    

Prin urmare, timp de patru zile la sfârşitul lui mai, "Pré-Cannes Screenings" va avea loc online, pentru cumpărătorii acreditaţi la Marché du Film.

Activităţile obişnuite, standurile, proiecţiile şi alte conferinţe pentru profesioniştii din industria de film vor avea loc în iulie, cu posibilitatea participării de la distanţă a "profesioniştilor care nu vor putea călători". 

Festivalul de Film de la Cannes, care are loc în mod tradiţional în mai, nu a putut să fie organizat anul trecut din cauza pandemiei.                 

Anul acesta, conducerea festivalului a refuzat o ediţie virtuală, aşa cum au avut alte evenimente precum Berlinala, şi a indicat marţi că pregătirile sunt în desfăşurare pentru a 74-a ediţie, cu o competiţie între 6 şi 17 iulie. 

Marché du Film este cea mai mare întâlnire a anului pentru industria de film, cu 12.500 de profesionişti care vin din toată lumea, potrivit organizatorilor. La ediţia din 2019, 2.768 de filme au fost prezentate pentru vânzare.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.