Mai mutl de 1,1 milioane de participanţi unici au fost înregistraţi la a apatra ediţie a Bucharest Gaming Week, care a avut loc în premieră online între 16 şi 22 noiembrie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Gamerii au putut urmări mai mult de 114 stream-uri video realizate de peste 40 de creatori de conţinut de gaming şi nu numai la scenele evenimentului şi la booth-urile partenerilor. Toate stream-urile din cadrul evenimentului au generat peste 2 milioane de vizualizări.

Evenimentul s-a desfăşurat pe bucharestgamingweek.ro.

„Este un număr de participanţi cu totul impresionant, nemaintâlnit la un eveniment din România. Ne-a depăşit orice aşteptare chiar dacă ştiam deja, din studiul RGDA făcut public la începutul lunii, că în ţara noastră sunt aproape 8 milioane de oameni care joacă video games. Dincolo de numărul celor care au venit la Bucharest Gaming Week 2020, ne bucură perioada petrecută în cadrul evenimentului. În medie, 6 ore în cele peste 100 de streamuri de Youtube, Twitch sau Facebook pe care platforma evenimentului le-a găzduit”, a transmis Tudor Dăescu, preşedinte Asociaţia Gaming Week, care organizează Bucharest Gaming Week.

În timpul weekend-ului, pasionaţii de jocuri video au putut descoperi peste 40 de titluri, fie jocuri dezvoltate în România de către studiourile locale precum PositronX, Gibbous, Yaga, Door Kickers 2, Raiders of the Lost Island, fie jocuri internaţionale recent lansate precum  Assassin’s Creed: Valhalla, Spider-Man Miles Morales, Watch Dogs: Legion şi Demon’s Souls.

Mai mult, în cadrul evenimentului central a fost lansată prima ligă de creatori de conţinut care fac „gaming pentru bine”.

Programul „The Good Gaming League” are scopul de a aduce în discuţie subiecte sensibile şi importante pentru comunitatea de gameri din România, multe dintre ele deloc sau foarte puţin dezbătute în rândul tinerilor pasionaţi de jocuri video.

În următorul an, unii dintre cei mai cunoscuţi creatori de gaming din România îşi vor provoca membrii comunităţilor să împărtăşească în timpul stream-urilor experienţe legate de discriminarea în gaming, cyber bullying, rolul educaţional şi de liant social al jocurilor video, relaţia copiilor cu jocurile  din perspectiva părinţilor, cheating şi etică în gaming şi multe altele. Timp de un an, membrii The Good Gaming League, Mădălin, ZaSami, Gannicus, Antonia Nuckle, JaxiTV, Amyclaire şi IceManLucky, vor fi ambasadori ai gaming-ului care îmbină entertainment-ul şi valorile sociale sănătoase, o direcţie care poate duce la o formare armonioasă a tinerilor gameri.

Între punctele importante ale celei de-a patra ediţii a Bucharest Gaming Week s-au numărat şi acţiuni care suţin implicarea mai mare a femeilor în industria de gaming. În cadrul unui webinar susţinut de studioul de game development Amber, invitatele au căutat soluţii pentru ca femeile să poată avea acces egal în a se afirma în joburi din industria creatoarea de jocuri, dar şi posibilităţi de deveni creatoare de conţinut. În aceeaşi notă, la evenimentul central al Bucharest Gaming Week, s-a înfiinţat GRLpower, o echipă de gaming susţinută de Samsung cu componenţă exclusiv feminină, formată din cinci creatoare de conţinut de gaming din România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.