Live Nation, unul dintre principalii promoteri de concerte din lume, şi-a schimbat politica de rambursare a biletelor pentru concertele amânate din cauza pandemiei.
Într-un mesaj publicat pe Twitter, Michael Rapino, CEO-ul companiei, a anunţat: „Fani, vă auzim. Nu vrem să aşteptaţi în suspans cât timp show-urile sunt reprogramate. Mulţumită reacţiilor voastre, Live Nation a revizuit politica de rambursare. Dacă noi date nu sunt stabilite în decurs de 60 de zile, veţi putea primi banii înapoi la acel moment”.
Compania a fost criticată pentru că nu a rambursat biletele vândute pentru diverse concerte care au fost amânate pentru o perioadă nedefinită şi pentru care sunt încă aşteptate noi date.
13 octombrie - Oraşul meu acasă şi la birou (ediţia a IV-a)
Iniţial, fanii puteau să primească banii înapoi pentru concerte reprogramate imediat ce noua dată era anunţată, însă acum, potrivit noului plan, ei vor putea cere restituirea banilor pentru show-uri care nu au noi date după 60 de zile de când a fost anunţată amânarea lor.

Această modificare vine după ce Ticketmaster - deţinută de Live Nation - a anunţat săptămâna trecută un plan de rambursare completă pentru mai mult de 18.000 de evenimente, după ce platforma de vânzare de bilete a fost criticată pentru politica sa.
În luna martie, Live Nation a anulat toate turneele în desfăşurare, între care ale unor artişti precum Billie Eilish, Post Malone şi Tool.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.