Live Nation, unul dintre principalii promoteri de concerte din lume, şi-a schimbat politica de rambursare a biletelor pentru concertele amânate din cauza pandemiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Într-un mesaj publicat pe Twitter, Michael Rapino, CEO-ul companiei, a anunţat: „Fani, vă auzim. Nu vrem să aşteptaţi în suspans cât timp show-urile sunt reprogramate. Mulţumită reacţiilor voastre, Live Nation a revizuit politica de rambursare. Dacă noi date nu sunt stabilite în decurs de 60 de zile, veţi putea primi banii înapoi la acel moment”.

Compania a fost criticată pentru că nu a rambursat biletele vândute pentru diverse concerte care au fost amânate pentru o perioadă nedefinită şi pentru care sunt încă aşteptate noi date.

Iniţial, fanii puteau să primească banii înapoi pentru concerte reprogramate imediat ce noua dată era anunţată, însă acum, potrivit noului plan, ei vor putea cere restituirea banilor pentru show-uri care nu au noi date după 60 de zile de când a fost anunţată amânarea lor.

Această modificare vine după ce Ticketmaster - deţinută de Live Nation - a anunţat săptămâna trecută un plan de rambursare completă pentru mai mult de 18.000 de evenimente, după ce platforma de vânzare de bilete a fost criticată pentru politica sa.

În luna martie, Live Nation a anulat toate turneele în desfăşurare, între care ale unor artişti precum Billie Eilish, Post Malone şi Tool.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.