Epic Games a anunţat că va lansa un magazin de jocuri, care va oferi producătorilor cele mai mari procente din vânzări.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Producătorul american de jocuri Epic Games şi-a anunţat intenţia de a lansa un magazin de jocuri, prin care va concura direct cu Steam, precum şi cu magazinele similare deţinute de Google şi Apple pentru propriile platforme software.

Cei de la Epic Games vin însă cu o strategie agresivă în ceea ce priveşte procentul oprit din jocurile vândute. Dacă restul magazinelor de jocuri percep o taxă de 30% din vânzări, Epic Games va opri doar 12 procente.

Asta înseamnă că în loc de 70%, dezvoltatorul şi publisher-ul unui joc vor putea împărţi 88% din veniturile obţinute din vânzări.

Magazinele de jocuri opresc un procent din tot ceea ce vinde un producător, inclusiv achiziţiile din cadrul jocurilor şi eventualele addon-uri lansate ulterior. Procentul mult mai mic pe care-l va opri Epic Games va atrage cu siguranţă mulţi producători.

Epic Games este cunoscut, printre altele, pentru jocul Unreal, motorul de randare Unreal Engine folosit de foarte multe jocuri şi, mai nou, marele hit Fortnite.

Epic Games opreşte şi 5% din vânzările jocurilor care folosesc Unreal Engine. Însă producătorii care folosesc acest motor grafic nu vor mai plăti cele 5 procente dacă îşi vând jocul prin intermediul viitorului magazin al companiei.

Magazinul de jocuri al celor de la Epic Games va fi lansat în curând cu un număr limitat de jocuri pentru PC şi Mac, urmând să fie deschis pentru mai mulţi producători începând de anul viitor.

Va exista o perioadă returnare de 14 în zile care cumpărătorul va putea să-şi ceară banii înapoi fără vreo justificare şi va fi disponibil în majoritatea ţărilor din lume, excepţie făcând China şi ţările în care legislaţia americană interzice companiilor locale să activeze, precum Iran şi Coreea de Nord.

În prezent, cel mai important magazin de jocuri este Steam, cu venituri estimate de 4,3 miliarde de dolari în 2017.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.