Netflix a făcut publice cifrele de audienţă privind cele mai populare filme şi seriale disponibile în cadrul platformei, o mutare rară pentru compania americană.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cadrul ediţiei de anul acesta a conferinţei Code, Ted Sarandos, şeful pe partea de conţinut la Netflix, a afişat două slide-uri cu cele mai populare filme şi seriale după numărul de conturi care le-au vizionat şi numărul de ore alocate de abonaţi.

Astfel, după numărul de conturi care au văzut un film, primele locuri sunt ocupate de „Extraction”, „Bird Box” şi „Spenser Confidential”, cu 99, 89, respectiv 85 de milioane de conturi.

La seriale, primul loc este ocupat de primul sezon din „Bridgerton”, cu 82 de milioane de conturi, urmat de „Lupin Part 1” şi sezonul 1 din „The Witcher”, ambele cu 76 de milioane de conturi.

De notat că numărul de conturi nu este acelaşi lucru cu numărul de spectatori, întrucât un film ori un serial poate fi vizionat de mai multe persoane care folosesc acelaşi cont.

După numărul de ore alocate, la filme conduce „Bird Box”, cu 282 de milioane de ore, urmat de „Extraction”, cu 231  de milioane de ore şi „The Irishman”, cu 215 de milioane de ore.

La seriale, „Bridgerton” conduce şi după numărul de ore, cu 625 de milioane de ore, urmat de sezonul 4 din „La casa de papel/ Money Heist”, cu 619 de milioane de ore, şi de sezonul 3 din „Stranger Things”, cu 582 de milioane de ore.

Ambele măsurători au fost calculate pentru primele 28 de zile de la publicare. De notat şi faptul că Netflix ia în calcul o vizualizare dacă utilizatorul se uită 2 minute la un film sau un serial, ceea ce poate transforma un film slab, dar cu marketing puternic, într-un fals performer.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.