Conţinutul online trebuie reglementat cu un sistem aflat undeva între reglementările existente pentru telecomunicaţii şi industria media, a declarat sâmbătă directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, la Conferinţa pentru Securitate din Munchen, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Zuckerberg a declarat că Facebook a îmbunătăţit modul în care combate influenţarea alegerilor online şi a continuat apelurile pentru reglementarea companiilor din sectorul mediei sociale.

”Consider că ar trebui să existe reglementări pentru conţinutul dăunător...există întrebarea legată de cadrul legal care ar trebui folosit. În prezent eixstă două cadre legale pentru industriile existente, este cel pentru ziare şi media existentă şi modelul pentru telecomunicaţii, care este ”datele care trec prin sistem”, dar o companie de telecomunicaţii nu este răspunzătoare dacă cineva afirmă ceva dăunător la telefon”.

Acesta mai consideră ”că noi ar trebui să fim undeva la mijloc”.

Facebook şi alţi giganţi ai mediei sociale, între care Twitter şi Google, parte a grupului Alphabet, sunt supuşi unor presiuni tot mai mari pentru a contracara mai bine guvernele şi grupurile politice care se folosesc de platformele lor pentru a răspândi informaţii false şi înşelătoare.

Zuckerberg a spus că a angajat 35.000 de oameni pentru a evalua conţinutul online şi a implementa măsuri de securitate.

Echipele respective şi tehnologia automată a Facebook suspendă în prezent peste 1 milion de conturi false pe zi, a spus Zuckerberg, care a adăugat că ”marea majoritate a acestor conturi sunt detectate la câteva minute după înregistrare”.

”Bugetul nostru este mai mare astăzi decât veniturile avute de companie la listarea sa la bursă, în 2012, când aveam un miliard de utilziatori”, a spus şeful Facebook.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.