Zitec, unul din cei mai mari jucători pe piaţa de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluţii şi servicii de transformare digitală, estimează o cifră de afaceri de 10 milioane euro în acest an, în creştere cu aproape 43% de la 7 milioane euro anul trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Zitec, lider pe piaţa de IT & digital marketing din România, raportează pentru primele şase luni ale anului 2020 creşteri ale veniturilor de peste 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019. Cu echipa în întregime în modul de lucru de la distanţă, Zitec a continuat într-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitală împreună cu clienţi din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business şi a proceselor IT în conjunctura pandemiei”, arată compania într-un comunicat.

Compania a înregistrat în prima parte a anului creşteri mari în special pentru segmentele de soluţii software personalizate şi soluţii cloud prin proiectele dezvoltate cu clienţi existenţi precum Arctic, Decathlon, Sameday, STMicroelectronics, Credit Europe Bank, Flanco, Chimpex, sau clienţi nou intraţi în portofoliul companiei în primul semestru: Startarium şi RGT Cycling.

Activitatea accelerată a ultimelor luni a avut ca rezultat o creştere de peste 1,5 milioane euro a veniturilor companiei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi a fost posibilă şi datorită maturităţii parteneriatelor cu Google Cloud, Microsoft şi Magento Commerce (Adobe).

Compania a realizat afaceri de 7 milioane de euro în 2019, în creştere cu 34% faţă de rezultatele obţinute în 2018.

“În contextul unei situaţii dificile care a impus accelerarea digitalizării, ne-am susţinut clienţii şi partenerii, inclusiv din administraţia publică locală, în acest proces de transformare prin servicii şi soluţii personalizate şi cu aplicabilitate imediată. Printre proiecte de referinţă dezvoltate de echipa noastră în prima parte a anului se numără dezvoltarea unei aplicaţii de fidelizare a clienţilor pentru retailerul Decathlon, lansarea aplicaţiei mobile Avantaj2Go a Credit Europe Bank, dezvoltarea unui modul destinat platformei Magento 2 pentru Innoship precum şi derularea campaniilor de digital marketing pentru toate cele trei branduri ale grupului Arctic în România: Arctic, Beko şi Grundig. Pentru cea de-a doua parte a anului, estimăm continuarea acestei tendinţe de creştere, susţinută de proiectele pe care le avem în derulare. Ne dorim ca în 2020 să atingem o cifră de afaceri de 10 milioane de euro”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO şi co-fondator Zitec.

În acelaşi timp, Zitec s-a concentrat pe creşterea echipei, astfel încât până în prezent a înregistrat o creştere de aproximativ 18% a numărului de angajaţi raportat la finalul anului trecut, ajungând la peste 180 de specialişti în Bucureşti, Braşov şi alte oraşe din România.

”Prin mutarea cu uşurinţă a proceselor de recrutare şi onboarding online, Zitec a reuşit să atragă în echipă de la începutul pandemiei un număr de peste 30 de colegi noi pe roluri de specialişti în dezvoltare software, testare, web design, management de proiect, customer support, marketing digital, vânzări şi dezvoltare organizaţională”, informează compania.

Până la sfârşitul anului, Zitec urmăreşte extinderea echipei cu specialişti pentru roluri precum PHP Software Engineer, Lead Software Engineer, Lead Frontend Engineer, Lead QA Engineer, Security Software Developer, DevOps Engineer, Magento Developer, Digital Marketing Specialist în Bucureşti, Braşov dar şi în alte oraşe, oferind posibilitatea de a lucra de la distanţă.

În prima parte a anului, Zitec a început colaborarea cu clienţi importanţi din industrii precum retail, industria vinului, auto, industria serviciilor bancare sau domeniul medical, atât din România, cât şi din alte ţări.

”În prima jumătate a anului compania a fost recunoscută oficial de către Google Cloud drept unul dintre primii 9 parteneri de integrare Recommendations AI la nivel global care pot implementa soluţia Google de inteligenţă artificială dedicată companiilor din industria de retail. De asemenea, Zitec a devenit în prima parte a anului 2020 Google Cloud Premier Partner, în urma proiectelor dezvoltate pe piaţa locală, în cadrul cărora implementează cu succes soluţii Google Cloud pentru creşterea rezultatelor în business”, mai arată compania.

Lider pe piaţa IT & Digital Marketing din România, cu birouri în Bucureşti şi Braşov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluţii de afaceri, servicii şi produse tehnologice personalizate, precum şi servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puţinele companii româneşti certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner precum şi Adobe Solution Bronze Partner, şi unic furnizor în România al platformei de soluţii e-commerce în cloud VTEX.

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.