Workspace Studio, distribuitor de mobilier de birou, a anunţat marţi că îşi extinde portofoliul de produse Herman Miller către B2C şi aduce în România piese de mobilier semnate de brandul danez Hay, pe fondul creşterii cererii de mobilier pe segmentul rezidenţial, estimând că segmentul rezidenţial ar putea reprezenta 10% din cifra de afaceri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Pe fondul creşterii cererii de mobilier pe segmentul rezidential, Workspace Studio îşi extinde portofoliul de produse Herman Miller către B2C şi aduce în România piese de mobilier semnate de brandul danez Hay. Astfel, în portofoliul companiei specializate în soluţii de fitout şi mobilier de birou orientat către design ergonomic au intrat luna aceasta peste 200 de produse Hay. Până la finalul anului, estimările arată că segmentul rezidenţial ar putea reprezenta 10% din cifra de afaceri Workspace Studio”, arată compania într-un comunicat.

În perioada 15 martie – 15 mai, 95% dintre proiectele noi operate de companie în zona amenajării de birouri B2B au stagnat în contextul restricţiilor sociale impuse, dar şi a noii realităţi de pe piaţa muncii. În contrast, compania a înregistrat o creştere a cererii de mobilier ergonomic pentru acasă, iar pe anumite produse vânzările s-au dublat.

”Fiind un integrator specializat de soluţii de amenajare si wellbeing pentru spaţii office, vânzarea către clienţi finali a fost până acum un obiectiv secundar pentru Workspace Studio. Interesul activ pentru amenajarea biroului de acasă a dus însă această zonă de vânzări pe un trend puternic ascendent. Scaunele şi birourile electrice Herman Miller asigură confort şi ergonomie, deci condiţii optime pentru productivitate şi au fost foarte căutate, vânzările fiind peste 200%”, declară Horaţiu Didea, managing partner Workspace Studio.

Compania precizează că în acest context s-a orientat către creşterea portofoliului de produse destinate zonei de retail: scaune şi fotolii, canapele, mese şi birouri adaptate ca design zonei de locuit. Începând cu luna iunie, compania a inclus în portofoliu piese de mobilier semnate Hay.

”Începând de anul trecut, brandul danez Hay este deţinut majoritar de partenerul nostru Herman Miller. Tranziţia către munca de acasă a accelerat planurile de a include portofoliul Hay în proiectele noastre. Biroul în sensul clasic devine mai mult un loc al comunicării şi lucrului în echipă şi mai puţin un spaţiu al sarcinilor individuale, deci va fi tot mai orientat către wellbeing şi confort”, explică Horaţiu Didea.

Până la finalul anului, vânzările pe segmentul rezidenţial vor continua să crească într-un ritm constant, până la aproximativ 10 % din cifra de afaceri.

Workspace Studio este o companie specializată în solutii de fitout şi mobilier de birou orientat către design ergonomic human–centric şi partener unic acreditat al Herman Miller în Romania.  În 2019, afacerile Workspace Studio au fost de 10,7 milioane euro, duble faţă de 2018, iar pentru 2020 ţinta era depăşirea pragului de 12 milioane de euro. În contextul actual Workspace Studio estimează că stagnarea din trimestrele 2 şi 3 va afecta semnificativ dinamica. Chiar dacă ultimul trimestru al anului ar putea înregistra o revenire, aceasta va fi destul de lentă, fiind necesară aplicarea unei corecţii de 30-50% asupra estimării iniţiale în privinţa cifrei de afaceri totale pentru acest an.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.