Compania de călătorii Eximtur a încheiat anul 2019 cu un volum de vânzări de circa 71 milioane euro, în creştere cu 10% faţă de rezultatul anului anterior, voucherele de vacanţă şi vânzările online fiind principalele motoare de creştere.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Diviziile specializate ale companiei - business travel şi organizare evenimente, leisure şi incoming - au deservit peste 341.000 clienţi. Compania a emis pe parcursul anului trecut 63.000 bilete de avion.

”Principalele motoare ale creşterii înregistrate au fost reprezentate de voucherele de vacanţă şi de vânzările online de servicii externe şi interne”, arată un comunicat al companiei.

Vânzările pentru servicii de călătorie în România au avut o pondere de 30% din totalul încasărilor, respectiv 33,6 milioane euro. Dintre acestea, un procent de 30%, circa 10 milioane de euro, au fost vânzări contra vouchere de vacanţă.

Cifra de vânzări aferentă  serviciilor de călătorie în străinătate a fost de 16,7 milioane euro, iar vânzările obţinute în urma biletelor de avion emise au însumat 20,2 milioane euro. Compania număra la finalul anului trecut circa 200 de angajaţi.

Rezervările de vacanţe interne şi externe realizate online pe website-ul touroperatorului au atins valoarea de  1,8 milioane euro, în creştere cu 54%. Aceasta creştere se datorează noului portal de rezervări al companiei care permite verificarea disponibilităţii, rezervarea în timp real şi plata rezervării – cu card, prin virament bancar, cash şi/sau cu vouchere de vacanţă. Aproximativ 203.000 clienţi au folosit anul trecut serviciile de călătorie în România ale companiei.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.