Operatorul Vodafone Romania a anunţat marţi finalizarea fuziunii cu UPC România, iar ca urmare a acestui lucru, UPC România încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România, astfel că începând de acum Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicaţiii electronice pentru clienţii UPC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Toate drepturile şi obligaţiile UPC Romania vor fi preluate de către Vodafone Romania, fără modificări în ceea ce priveşte termenii şi condiţiile din contractele clienţilor şi furnizorilor.

”Achiziţia UPC este una dintre cele mai importante tranzacţii de pe piaţa de telecomunicaţii din România. În urma achiziţiei, Vodafone devine un partener semnificativ în ceea ce priveşte serviciile de telecomunicaţii complete şi va oferi mai multe beneficii şi produse de top clienţilor, companiilor, dar şi altor actori sociali şi economici. Totodată, Vodafone va susţine un parcurs ascendent pentru economia digitală a României”, arată Vodafone într-un comunicat.

Informaţiile disponibile pe site-ul UPC se vor regăsi pe site-ul Vodafone.

De asemenea, aplicaţia My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcţionalităţile acesteia şi datele de logare ale clienţilor vor rămâne neschimbate.

Pentru clienţii care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe şi TV. Clienţii care beneficiază de servicii fixe & TV furnizate în baza unui contract cu fosta companie UPC, dar şi de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi în continuare două facturi.

În ceea ce priveşte magazinele UPC, acestea vor fi transformate treptat şi vor avea specificaţiile şi configuraţia magazinelor Vodafone. Vor oferi în continuare toate serviciile şi operaţiunile specifice produselor de comunicaţie fixă şi TV şi în plus şi operaţiuni specifice serviciilor mobile.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii şi tehnologie din lume.

Vodafone Group are operaţiuni mobile în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.