Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a anunţat luni că, de la lansarea platformei Ready Business Score, în octombrie 2016, gradul mediu naţional de digitalizare a afacerilor a crescut de la 36% la 44%, procentul fiind valabil pentru luna martie a acestui an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Media din octombrie 2016 a fost calculată cu ajutorul unei cercetări efectuate pe un eşantion de companii a cărui structură reflectă mediul de business din România, iar scorul mediu de 44% este obţinut pe baza unui eşantion de 4.500 de companii care au completat chestionarul de pe ready.vodafone.ro”, a anunţat luni compania.

Gradul mediu naţional de digitalizare este generat după analizarea a trei arii importante pentru orice afacere, şi anume agilitate operaţională, conectarea angajaţilor şi interacţiunea cu clienţii.

Vodafone România a lansat luni, într-o confeirnţă de presă, scorul pe industrie, o nouă opţiune a platformei Ready Business Score, care permite companiilor să se compare cu competitorii lor direcţi, care activează în aceeaşi industrie, din punctul de vedere al eficienţei şi al gradului de adaptare la noile tendinţe tehnologice.

Ready Business Score este disponibil în mod gratuit, prin care companiile pot obţine o analiză personalizată a afacerii şi un set de recomandări de soluţii dedicate.

„Potrivit informaţiilor colectate prin intermediul platformei Ready Business Score în ultimele şase luni, companiile din România se concentează pe îmbunătăţirea experienţei clienţilor, folosesc tot mai multe date mobile şi sunt foarte interesate de produse inteligente. Acum facem următorul pas şi lansăm scorul pe industrie, care va furniza companiilor informaţii despre afacerea lor privită în contextul industriei din care fac parte, ceea ce le va ajuta să se adapteze mai rapid la noile tendinţe şi să rămână competitive”, a declarat directorul enterprise marketing la Vodafone România, Daniel Bobu.

Oferta Vodafone România de servicii dedicate companiilor se adresează atât firmelor mici şi mijlocii, cât şi corporaţiilor, şi include soluţii individuale de voce mobilă, voce fixă şi internet, precum şi soluţii integrate şi servicii Machine to Machine.

Vodafone Group are divizii în 26 de ţări, 48 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 martie, Vodafone Group avea 515,7 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 17,9 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix.

Vodafone este al doilea operator de telefonie mobilă din România din punct de vedere al numărului de clienţi, după Orange, dar depăşind cu mult ceilalţi doi rivali - Telekom şi Digi Mobil.

Veniturile din servicii de comunicaţii ale Vodafone România au atins 707,2 milioane euro în ultimul an fiscal, început la 1 aprilie 2016 şi încheiat la 31 martie 2017, în creştere cu 2,7% faţă de anul fiscal precedent.

Vodafone România a ajuns la 9,44 milioane de clienţi - număr care include clienţii de servicii mobile, servicii de voce şi Internet of Things - la 31 martie 2017, în creştere cu 320.918 faţă de anul fiscal 2015-2016, a precizat grupul.

Din numărul total de clienţi, 8,74 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU) mobil al Vodafone România a ajuns la 6,1 euro în anul fiscal încheiat la 31 martie 2017.

La finalul lunii martie, 41% dintre clienţii din România ai Vodafone erau abonaţi, iar restul de 59% aveau cartele preplătite.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.