În ciuda numeroaselor probleme de securitate şi imagine, Zoom a reuşit să capitalizeze izolarea şi lucrul de acasă, crescându-şi veniturile în primul trimestru al acestui an cu nu mai puţin de 169 de procente.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Serviciul de comunicare video Zoom a anunţat rezultate financiare pentru primul trimestru din 2020, când a reuşit mai mult decât dublarea veniturilor. Cu 328,2 milioane de dolari câştigaţi în primul trimestru, veniturile Zoom au crescut cu 169% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.

În consecinţă, Zoom a modificat şi previziunile pentru întreg anul fiscal. În loc de 915 milioane de dolari, în acest an fisca Zoom se aşteaptă să înregistreze venituri între 1,21 şi 1,29 miliarde de dolari.

La fel, veniturile pe acţiune sunt acum aşteptate să ajungă undeva între 1,21 şi 1,29 dolari în loc de 42 - 45 de cenţi.

Marja de profit a companiei a scăzut în primul trimestru la 68,4%, faţă de 80,2% în urmă cu un an. Această diminuare vine în condiţiile în care Zoom a făcut investiţii în servere şi îmbunătăţirea securităţii.

Numărul clienţilor cu peste 10 angajaţi a trecut 265.000, o creştere cu 354%. 769 dintre clienţii Zoom au plătit în ultimul an peste 100.000 de dolari, o cifră ce reprezintă o creştere anuală de 90%.

Zoom a fost prima aplicaţie de comunicare video care a crescut masiv pe fondul pandemiei şi asta în ciuda unui număr semnificativ de problemele, majoritatea de securitate şi intimitate.

Creşterea Zoom a declanşat o cursă de urmărire din partea unor giganţi precum Microsoft, Google şi Facebook care s-au grăbit să lanseze produse rivale şi să le promoveze agresiv, sperând că vor profita la rândul lor de pe urma izolării sociale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.