Creşterile înregistrate de iPhone şi serviciile Apple nu au fost suficiente pentru a compensa scăderile celorlalte categorii de produse, însă, chiar şi aşa, veniturile companiei au fost peste aşteptările analiştilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Apple a avut venituri de 94,84 de miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului, în scădere cu 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Este al doilea trimestru consecutiv pe scădere pentru compania americană, însă rezultatele au fost peste cele 92,96 de miliarde de dolari la care se aşteptau analiştii.

Profitul companiei în aceeaşi perioadă a fost de 24,16 miliarde de dolari, în scădere şi el cu 3% faţă de anul trecut.

iPhone-urile şi serviciile au fost punctele forte ale Apple în ultimul trimestru. Vânzările de iPhone-uri au crescut de la an la an cu 2%, ajungând la 51,33 de miliarde de dolari. Serviciile au adus 20,9 miliarde de dolari, în creştere anuală cu 5%.

Pe de altă parte, au scăzut Mac-urile cu 31% la 7,17 miliarde de dolari, iPad-urile cu 13% la 6,67 miliarde de dolari, şi categoria „Wearables, Home, and Accessories” cu 1% la 8,76 miliarde de dolari.

Tim Cook a scuzat scăderile masive ale laptopurilor şi tabletelor, spunând că acestea au avut anterior un trimestru foarte puternic, greu de reprodus, în care s-a crescut datorită lansării unor produse noi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.