Retailerul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice Flanco Retail, activ pe piaţa locală din 1994, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări în valoare de 369 milioane lei, cele mai mari din istoria companiei, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“În prima jumătate a anului ne-am continuat strategia de creştere sănătoasă, cu accent pe eficientizarea întregii activităţi – indiferent dacă vorbim despre reţeaua magazinelor fizice sau despre magazinul online flanco.ro, despre procesele interne ori echipă – iar rezultatele sunt pe măsură. În ianuarie am finalizat procesul de restructurare, care pentru noi a însemnat închiderea magazinelor cu performanţe slabe, în special din unele mall-uri. Am făcut astfel loc unui proces de dezvoltare sănătoasă a reţelei, pe care l-am început anul trecut şi pe care îl vom continua cu consecvenţă”, spune Dragoş Sîrbu, directorul general al Flanco Retail.

Retailerul deţine în prezent o reţea de 124 de magazine, dintre care cinci nou deschise în primul semestru şi şase reamenajate sau relocate, iar până la finalul anului reţeaua de magazine va depăşi 132 de puncte de lucru. În această perioadă, Flanco s-a concentrat pe extinderea prezenţei la nivel naţional, cu accent pe oraşele medii şi mici şi pe consolidarea prezenţei în oraşele cu cerere ridicată (Bucureşti, Iaşi, Suceava).

“Un bun exemplu este Iaşi, unde am înlocuit punctul de vânzare dintr-un mare centru comercial cu două magazine, unul de tip box, amplasat într-un parc de retail, şi un altul stradal, cu rezultate foarte bune”, adaugă şeful Flanco.

Acesta afirmă că 70% dintre clienţii care îi calcă pragul ştiu exact pentru ce au venit.

”Îşi caută produsele online, iar în magazin vin să le vadă sau să le testeze. Pentru ei am gândit un concept de amenajare simplificat, unde traseul pe care îl au de parcurs de la intrare până la produsul dorit este cât se poate de clar şi de rapid. Categoriile de produse sunt mai bine delimitate, afişarea tipurilor de preţ - standard ori promoţional - este mai clară, iar serviciile Flanco sunt mai uşor de reperat”, spune Sîrbu.

Vânzările online îşi continuă tendinţa ascendentă, însă creşterile spectaculoase sunt vizibile la comenzile şi tranzacţiile de pe mobil, care le-au depăşit pentru prima oară pe cele realizate de pe desktop, spun reprezentanţii Flanco. A crescut, de asemenea, ponderea cumpărăturilor prin intermediul diverselor soluţii de finanţare oferite de Flanco clienţilor săi, acestea fiind puternic susţinute de posibilitatea accesării unui credit direct din magazinul online flanco.ro.

La un an de la implementarea unei aplicaţii dedicate monitorizării comenzilor, 83 din 100 de clienţi primesc produsele chiar în ziua următoare plasării comenzii, iar pentru 93% din comenzi se reuşeşte livrarea în cel mult două zile lucrătoare.

În prima parte a anului, veniturile angajaţilor din reţeaua de magazine au crescut cu 15%.

Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1.350 de angajaţi, compania deţine o reţea de 124 de magazine, aflate în 90 de oraşe.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.