Cantităţile de benzină vândute de grupul ungar MOL în România au fost stabile în primul trimestru, în timp ce volumele de motorină au crescut cu 13,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, acestea fiind singurele menţiuni ale grupului despre afacerile din România, în raportul publicat vineri.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

MOL a ajuns al treilea jucător pe piaţa distribuţiei de carburanţi în România, după OMV Petrom, companie controlată de grupul austriac OMV, şi Rompetrol, afacere controlată de compania kazahă de stat KazMunayGas. 

La finalul anului trecut, MOL România a anunţat că pregăteşte pentru 2017 investiţii de 10-15 milioane euro în dezvoltarea reţelei de benzinării şi a estimat că are o cotă de piaţă la volumul de vânzări în retail de circa 19%.

În 2016, cantităţile de motorină vândute de MOL în România au crescut cu 13,5% comparativ cu 2015, la 477.000 tone, iar vânzările de benzină s-au majorat cu 10% în volum, la 166.000 tone.

MOL are o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în mai multe ţări  din Europa Centrală şi de Est, din care peste 200 în România.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.