Categoria ceasurilor premium, cu preţuri ce depăşesc 800 de lei, generează, în prezent, 15% din totalul comenzilor, iar tendinţa pasionaţilor de ceasuri pentru achiziţii de produse premium, care se diferenţiază şi prin mecanisme de calitate, se va accentua pe parcursul anului, arată datele transise de cel mai mare magazin online de ceasuri din România, WatchShop.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Ne aşteptăm ca anul acesta vânzările de ceasuri premium să depăşească 20% din totalul înregistrat pe WatchShop.ro. Achiziţiile de ceasuri dintr-o categorie superioară de preţ reprezintă o tendinţă care se impune şi în România şi pe care o susţinem prin diversificarea portofoliului de produse şi introducerea de noi branduri exclusive în shop”, spune Dragoş Diaconu, director general al WatchShop.ro.

Peste 15% din vânzările de ceasuri premium de pe WatchShop.ro vor fi generate anul acesta de brandul american Ingersoll, ceasul oficial al Armatei Americane, adus în România, începând din septembrie 2017, în exclusivitate, de magazinul online.

De la începutul anului, cel mai scump ceas Ingersoll vândut în România, în luna martie, unui client al magazinului online din Bucureşti, a fost un model de colecţie, dintr-o serie limitată de 250 de bucăţi disponibile în toată lumea, la preţul de 2.710 lei.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.