United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit peste 2 milioane de euro în dezvoltarea şi modernizarea liniei de producţie din fabrica din oraşul Pantelimon, judeţul Ilfov, pentru aplicarea unei folii de aluminiu pe dozele bere produse sub brandul Tuborg, Skol, Skol Nepasterurizat, Holsten şi Carlsberg, a declarat miercuri în cadrul unei vizite la fabrică, preşedintele URBB, Shachar Shaine.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Această iniţiativă a avut la bază un studiu realizat pentru URBB, în care au fost analizate 99 de doze de bere pe mai multe branduri existente pe piaţa din România. Potrivit studiului, 11,9% din doze aveau risc bacteriologic ridicat.

Producătorul de bere a găsit trei soluţii pentru această problemă: fie să folosească capac cu adeziv, fie să aplice un capac de folie de aluminiu fără adeziv sau să utilizeze un capac de plastic.

“Am ales a doua variantă. Nu am vrut să folosim alt material decât ce este în doză”, a afirmat Shaine.

Potrivit URBB, fabrica din Pantelimon produce 100 de milioane de cutii de bere pe an şi toate vor fi acoperite cu folie de aluminiu prin tehnologia “Ecocap’s”, care este un sistem care acoperă capacul dozei cu o folie de aluminiu, sudând termic folia de capacul dozei.

Întrebat cu ce se deosebeşte acest sistem de cel folosit de Albacher, care aplică o folie protectoare pentru dozele de bere, managerul URBB a susţinut că sistemul folosit de URBB este unul mult mai avansat.

“Nu am pus nicio creştere de preţ. (...) Vrem să eficientizăm proiectele fără să atingem calitatea şi preţul”, a menţionat Shaine. 

Dozele de bere cu noul format au început să fie produse de două săptămâni şi vor fi disponibile curând pentru consumatori.

La începutul lunii mai, URBB a anunţat că a investit 1,2 milioane euro în modernizarea liniei de producţie a fabricii din oraşul Pantelimon pentru a fabrica un sortiment de bere nepasteurizat care urma să fie comercializat sub denumirea de Skol Nepasteurizat.

URBB a început recent să distribuie în România încă cinci mărci speciale: Grimbergen Ambreé (produsă în Belgia), Kronenbourg 1664 Blanc (Franţa), Angelo Poretti 4 Luppoli Original, Angelo Poretti 5 Luppoli Bock Chiara şi Angelo Poretti 6 Luppoli Bock Rossa (ultimele din Italia).

Producătorii şi distribuitorii români de bere încearcă să profite, prin noi lansări de astfel de produse, de tendinţa consumatorilor din România de a creşte consumul de bere de calitate mai mare, dar şi mai scumpă, odată cu creşterea veniturilor.

Valoarea pieţei româneşti a berii a depăşit 2 miliarde de euro în 2016, în creştere cu 6-7% faţă de anul anterior, în timp ce volumul de bere consumată a crescut nesemnificativ, cu mai puţin de 1%, potrivit datelor Asociaţiei Berarii României.

Volumul pieţei berii a fost anul trecut de 15,8 milioane de hectolitri. Piaţa românească a berii este dominată de patru jucători: Ursus Breweries, liderul pieţei, Heineken România, Bergenbier şi United Romanian Breweries Bereprod (URBB).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.