UPC România, parte a grupului de comunicaţii Liberty Global, a anunţat, marţi, că a înregistrat un avans de 4,2% al veniturilor nete în primul trimestru, la 168,8 milioane lei (35,5 milioane euro).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 6.900 de noi abonamente, la 31 martie 2019, UPC oferind servicii de internet către 594.200 de clienţi. De asemenea, peste 450.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX.

”Televiziunea digitală a atins şi depăşit un reper important: peste 700.000 de clienţi, cu 28.300 de noi abonamente adăugate în ultimul an. Baza de abonamente a crescut cu peste 4% faţă de perioada similară a anului 2018, ajungând la un total de 708.400 de clienţi. Peste 225.000 de clienţi au ales media-boxul inovator HORIZON, care le oferă o experienţă de televiziune complet nouă”, se arată în comunicat.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de 6%, în trimestrul I 2019, compania având o bază de 581.100 clienţi cu servicii de telefonie (33.300 de clienţi noi).

”Astfel, observăm o apetenţă tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adaugată – viteze superioare de internet prin Wi-Fi, grilă extinsă de canale TV, conţinut sportiv de calitate, precum şi echipamente avansate. În continuare, ne concentrăm pe priorităţile noastre cheie: oferte competitive, acces la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară, precum şi îmbunătăţirea constantă a experienţei clienţilor în interacţiunea cu serviciile UPC sau echipele noastre de suport”, a spus directorul general al UPC România, Mihnea Rădulescu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.