Piaţa beneficiilor acordate angajaţilor, în care sunt incluse tichetele de masă, tichetele cadou, tichetele de creşă şi cele de vacanţă, depăşeşte 1,3 miliarde euro, a declarat miercuri Elena Pap, director general Up România, companie specializată în soluţii de motivare a angajaţilor. Aceasta subliniază că în sumă nu sunt incluse tichetele de vacanţă acordate din acest an şi angajaţilor din sistemul bugetar.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Up România a lansat platforma Up Achiziţii www.up-achizitii.ro, un serviciu adresat companiilor mici şi mijlocii cu scopul de a le facilita acestora interacţiunea cu furnizori de produse şi servicii. 

România este prima ţară din grupul Up care lansează acest proiect, planul fiind de a replica modelul şi în alte ţări.  Aplicaţia a fost dezvoltată în Turcia şi a presupus o investiţie de 1,5 milioane euro, efectuată de grupul francez Up.

”În această lună de teste, am văzut că apetitul firmelor este unul mare. Nu ne-am pus problema că proiectul nu ar merge. Suntem încrezători că lucrurile vor merge bine”, a declarat miercuri Elena Pap, într-o conferinţă de presă.

Prin această mişcare, Up îşi diversifică activitatea, devenind un hub de servicii pentru companii.

În 16 ani de activitate în România, Up România şi-a construit un portofoliu de clienţi format din peste 15.000 de IMM-uri şi 750.000 de angajaţi.

„Din interacţiunea constantă cu clienţii am ajuns să cunoaştem foarte bine situaţiile cu care se confruntă, una dintre ele fiind resursele importante pe care o firmă trebuie să le aloce pentru achiziţii. Ne-am dat seama că noi putem face legătura dintre companii şi furnizori, că putem fi o verigă importantă în această zonă şi am decis să ne implicăm cu toată energia în acest proiect”, a mai spus Elena Pap.

Până la sfârşitul anului, compania va avea încă 3-4 clienţi.

”Banii vin din parteneriatele cu furnizorii de top”, adaugă ea.

Cu ajutorul platformei, companiile pot cumpăra, pentru început, articole de birotică şi papetărie, apă şi servicii de curierat, cu reduceri de până la 60% în funcţie de serviciile şi volumele alese.

Compania va extinde ulterior gama de produse la carburanţi, printr-un parteneriat cu MOL Romania, şi pe segmentul sigurărilor generale şi medicale. În prezent, furnizorii sunt reprezentaţi de Fan Courier pentru curierat, Austral pe segmentul de papetărie şi H2On pentru apă, cafea şi ceai.

Platforma Up Achiziţii susţine că simplifică şi eficientizează activitatea IMM-urilor, principalele avantaje fiind că acestea vor primi o singură factură la contractarea de produse şi servicii multiple, nu vor mai fi obligate să aloce resurse umane pentru a centraliza ofertele furnizorilor şi pentru a plasa comenzi, iar plăţile se fac la termen, cu efecte benefice asupra cash-flow-ului.

De cealaltă parte, furnizorii nu se mai confruntă cu o piaţă greu de accesat, potrivit companiei.

„Pentru început, furnizorii vor fi din zona serviciilor de curierat, apă/cafea/ceai, birotică şi papetărie, dar ne vom dezvolta şi pe segmentul benzinăriilor, asigurărilor şi abonamentelor medicale. Important de menţionat este că am negociat cu furnizorii reduceri pentru clienţii platformei Up Achiziţii, care pot ajunge la 60%, în funcţie de serviciile şi volumele achiziţionate”, a adăugat Elena Pap.

Grupul Up este un grup internaţional prezent în 19 ţări.

Up România face parte din Grupul Up şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 16 ani în România, compania oferă instrumente de motivare şi soluţii financiare avantajoase pentru performanţa business-ului companiilor.

 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.