lululemon a anunţat astăzi că îşi va extinde prezenţa internaţională în 2026 prin intrarea pe şase pieţe noi, un număr record pentru brand într-un singur an, prin intermediul noului său model de parteneriate de franciză. Astfel, lululemon va intra anul viitor pe pieţele din România, Grecia, Austria, Polonia, şi Ungaria, alături de partenerul Arion Retail Group, precum şi pe piaţa din India, printr-un parteneriat cu Tata CLiQ.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Aceste parteneriate vor aduce accesoriile şi îmbrăcămintea sport şi lifestyle inovatoare lululemon către clienţi noi şi existenţi din Europa şi Asia Pacific, oferind produse performante, concepute pentru a susţine o gamă largă de activităţi, precum yoga, alergare, antrenament, tenis sau golf.

Clienţii lululemon din Grecia, Austria, Polonia, Ungaria şi România vor avea acces la întreaga gamă de produse a brandului online, prin platforma lululemon.eu, în timp ce clienţii din India vor putea cumpăra produsele lululemon prin intermediul platformelor Tata CLiQ Luxury şi Tata CLiQ Fashion.

„Pe fondul unei cereri puternice pentru brandul lululemon la nivel global, suntem încântaţi să ne extindem prezenţa şi comunităţile din Europa şi Asia Pacific prin intrarea pe şase pieţe noi în 2026,” a declarat Sarah Clark, Senior Vice President EMEA, lululemon. „Fiecare dintre aceste pieţe are un potenţial semnificativ pentru brandul nostru şi aşteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu partenerii noştri de franciză pentru a ne aduce produsele inovatoare şi experienţele captivante dedicate clienţilor unui public tot mai larg din aceste regiuni.”

Dezvoltarea comunităţii

lululemon continuă să îşi consolideze relaţia cu clienţii prin reţeaua sa de ambasadori şi prin evenimentele locale dedicate comunităţii, care oferă experienţe de mişcare şi stare de bine dezvoltate în colaborare cu parteneri din întreaga lume. Reflectând abordarea holistică a brandului în ceea ce priveşte bunăstarea fizică, mentală şi socială, acest model centrat pe comunitate va rămâne esenţial pentru modul în care lululemon va intra pe noi pieţe în 2026, alături de partenerii săi.

Extindere internaţională

Extinderea pe noi pieţe reprezintă un pilon-cheie al strategiei de creştere a lululemon. Cu o prezenţă în peste 30 de pieţe la nivel global, lululemon are o amprentă solidă şi în continuă creştere în America de Nord, EMEA, Asia Pacific şi China continentală. Noile intrări pe pieţe marchează un nou pas important în expansiunea internaţională a companiei şi vin după lansarea brandului în Italia în această vară, precum şi după deschiderile recente din Danemarca, Turcia şi Belgia, realizate prin modelul de franciză. Pregătirile pentru noile deschideri vor continua şi anul viitor, iar detalii privind locaţiile magazinelor, calendarul şi activările dedicate comunităţii vor fi comunicate în 2026.

DESPRE LULULEMON

lululemon (NASDAQ: LULU) este o companie de îmbrăcăminte şi încălţăminte sport tehnică şi accesorii pentru yoga, alergare, antrenament, tenis, golf şi majoritatea celorlalte activităţi de mişcare, care creează produse şi experienţe transformative menite să construiască conexiuni autentice, să deschidă noi orizonturi şi să susţină starea de bine. Stabilind standardele în inovaţia materialelor şi în designul funcţional, lululemon colaborează cu practicanţi de yoga şi sportivi din comunităţi locale din întreaga lume pentru cercetare continuă şi feedback asupra produselor. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi lululemon.com.

Declaraţii anticipative

Acest comunicat de presă conţine declaraţii anticipative, care reflectă aşteptările şi planurile actuale ale lululemon. Aceste declaraţii sunt supuse unor riscuri şi incertitudini care pot conduce la rezultate diferite de cele exprimate sau sugerate. Factorii care pot influenţa performanţa viitoare sunt detaliaţi în documentele depuse de companie la Comisia pentru Bursă şi Valori Mobiliare din Statele Unite (SEC). lululemon nu îşi asumă obligaţia de a actualiza aceste declaraţii anticipative ulterior publicării.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.