Compania VP Craft Industries, care operează conceptul The Beer Institute, a anunţat, miercuri, că va deschide în Bucureşti al doilea concept store, în complexul Agora Floreasca, în urma unei investiţii de 35.000 de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În magazinul din Agora Floreasca se vor regăsi peste 150 de varietăţi de bere artizanală românească, de la micro-berării din Bucureşti, Iaşi, Cluj, Timişoara, Sibiu sau Buzău, precum şi cidru artizanal din Sălaj sau Argeş.

”Am decis să deschidem al doilea magazin al nostru pentru a aduce şi mai aproape de consumatori berea artizanală românească. Primul magazin, lansat în vara anului trecut, s-a dovedit a fi un succes chiar mai mare decât anticipam iniţial şi astfel am decis să investim în expansiunea conceptului. Cum în retail cel mai mult contează amplasarea, faptul că suntem prezenţi într-un proiect precum Agora Floreasca ne-a ajutat enorm în această decizie”, a declarat directorul general şi co-fondator al companiei VP Craft Industries, Adina Mugescu.

La raft vor fi şi articole de colecţie, precum pahare, postere, căciuli sau alte produse inscripţionate cu însemnele producătorilor, potrivit companiei. Iubitorii de bere vor putea cumpăra şi gustări artizanale, fabricate în România – chipsuri, grisine, crackers sau popcorn, iar magazinul va avea şi o zonă pentru degustări de bere, cu 16 locuri.

”În acest moment, suntem destinaţia cu cea mai mare varietate de bere artizanală din România, iar acest lucru ne-a plasat rapid în preferinţele consumatorilor. Ne dorim în permanenţă să extindem numărul de beri aflate la raft, mai ales că anul trecut s-au lansat peste 10 branduri de bere pe plan local. Cele aproape 40 de micro-berării au lansat peste 160 de etichete noi pe parcursul lui 2018“, a declarat un co-fondator al The Beer Institute, Andreea Săraru.

Investiţia în deschiderea noului magazin The Beer Institute din Agora Floreasca a fost de aprioximativ 35.000 de euro şi provine din surse proprii, finanţare bancară şi din reinvestirea profitului companiei. În plus, în perioada octombrie-noiembrie 2018, compania a desfăşurat campania “Mână de la mână pentru o bere bună la îndemână”, prin care a strâns aproape 10.000 de euro de la iubitorii de bere din Bucureşti.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.