Operatorul Orange anunţă schimbarea numelui Telekom Romania Communications, astfel că Telekom Romania Communications devine Orange Romania Communications.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Orange şi operatorul de servicii fixe Telekom Romania Communications au parcurs etape importante începând cu 30 septembrie 2021, pentru le asigura clienţilor şi partenerilor o experienţă unitară. Astfel, compania anunţă schimbarea numelui Telekom Romania Communications şi, din 28 martie 2022, unificarea principalelor canale de contact pentru clienţii ambelor companii. Aceste modificări nu au impact în oferta clienţilor, ce rămâne neschimbată”, anunţă Orange.

Telekom Romania Communications devine Orange Romania Communications.

Compania Telekom Romania Communications se redenumeşte Orange Romania Communications, ca urmare a deciziei AGA (Adunarea Generală a Acţionarilor) din 10 februarie 2022.

Orange Romania Communications va continua să funcţioneze separat, ca o subsidiară a Orange România.

Această modificare aduce schimbări, treptat, în forma de prezentare a facturilor clienţilor şi a detaliilor legate de numele produselor, care nu vor mai conţine brandul “Telekom”.

Din data de 28 martie 2022, clienţii Orange Romania Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website ori social media.

”Pentru asistenţă telefonică ei vor putea suna la 300 – serviciul clienţi, apelabil gratuit din reţelele Orange şi Orange Romania Communications, tarif normal pentru apelurile din alte reţele naţionale. În acelaşi timp, website-ul oficial pentru ambele companii va fi www.orange.ro.. Informaţii privind privind procesul de tranziţie vor continua să fie disponibile pe website-ul www.HelloFix.ro”, precizează compania.

În cadrul acestui proces de transformare vor fi incluse şi magazinele Telekom Romania Communications, care vor deveni treptat magazine Orange, cu aceleaşi elemente şi materiale de brand precum Orange shops.

„Din 30 septembrie 2021 am început să scriem împreună cu echipele noastre reunite, Orange şi Orange Romania Communications, povestea comună, cu ambiţia de a fi prima alegere a clienţilor pentru servicii convergente din România. Schimbările anunţate astăzi înseamnă parcurgerea unei etape de cunoaştere, de înţelegere a proceselor şi sistemelor, de transformare şi stabilire a unui mod de lucru care să ne permită să oferim clienţilor o experienţă unitară, superioară. Am parcurs aceşti paşi interni de aliniere pentru ca începând cu data de 28 martie să putem pune la dispoziţia clienţilor şi partenerilor noştri canale şi puncte unice de asistenţă”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.