Grupul Telekom Romania a înregistrat o scădere de 5,3% a veniturilor consolidate în trimestrul al treilea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 226,7 milioane de euro, dar veniturile din zona de mobile au crescut, conform datelor publicate joi de către OTE Group.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

EBITDA ajustată a Telekom Romania a fost de 41,2 milioane de euro în trimestrul al treilea (T3), în scădere cu 4,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

”Veniturile mobile au crescut cu 6,1% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut, până la 117,9 milioane euro, în T3 2018, reflectând în mare parte veniturile mai mari din ofertele convergente fix-mobil şi creşterea susţinută pe segmentul de date mobile, ca urmare a ofertelor #netliberare, care au adus clienţilor acces la internet mobil la preţuri avantajoase”, se arată în comunicat.

Numărul clienţilor pentru serviciile integrate fix-mobil a crescut cu 44% în trimestrul al treilea, faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 655.547 la sfârşitul lunii septembrie 2018. Veniturile aferente au crescut cu 30,7% în T3 2018, potrivit companiei.

”Segmentul clienţilor de servicii de televiziune a înregistrat o uşoară descreştere, de 1,4%, în trimestrul al treilea, ajungând la 1,45 milioane, cu venituri aferente în scădere cu 7,8% de la un an la altul. Segmentul de Internet TV (IPTV) a continuat tendinţa ascendentă, cu o creştere de 16% a numărului de clienţi în al treilea trimestru al acestui an comparativ cu anul trecut”, se arată în comunicat.

În trimestrul al treilea grupul Telekom Romania a raportat 1,15 milioane de clienţi broadband (fix şi mobil) pentru operaţiunile fixe, în scădere cu 2,8% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,111 milioane la finalul celui de-al treilea trimestru al anului, în creştere cu 0,5% faţă de T3 2017, dar veniturile generate de serviciile de voce fixă au scăzut cu 25,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

”La 30 septembrie 2018 baza totală de clienţi ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Segmentul postpaid reprezenta 36% din baza totală de clienţi. Numărul total al clienţilor din segmentul business a crescut cu 8,8% în T3 2018 faţă de perioada similară a anului trecut, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment”, se arată în comunicat.

Principalii competitori ai Telekom, în România, sunt Vodafone, Orange şi Digi Mobil.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.