Better Brands, unul dintre francizaţii Subway cu unităţi multiple în România, a deschis o nouă unitate în Bucureşti, în urma unei investiţii de peste 120.000 de euro, şi alte două urmează să fie deschise până la sfârşitul anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cu acest nou restaurant, Better Brands ajunge la o  investiţie de aproximativ jumătate de milion de euro în conceptul Subway.

Planurile companiei prevăd şi alte deschideri pe termen mediu, dar şi continuarea de investiţii pe segmentul de livrări la birou sau domiciliu şi catering.

”Suntem în negocieri cu multe locaţii, se pot întâmpla una-două deschideri până la sfârşitul anului. Ţintim toate oraşele cu peste 50.000 de locuitori, după care ne vom extinde şi în oraşele mai mici”, a declarat miercuri pentru News.ro John Marino, director general Better Brands şi preşedintele board-ului National Subway FAF în România. 

El spune că oraşele luate în calcul pentru noile locaţii sunt Bucureşti, Cluj, iaşi, Timişoara.

”Extinderea noastră este întotdeauna organică. Suntem în negocieri în foarte multe locaţii”, adaugă el.

Din momentul în care este aleasă locaţia şi se finalizează negocierile, un restaurant este deschis în 45-60 de zile, precizează Marino.

Oficialul menţionează că societatea va intra ”în locurile în care are sens din punct de vedere economic şi demografic”.

O unitate Subway, în România, generează venituri de 1-2 milioane lei pe an.

John Marino spune că 2017 este ”un an excepţional pentru Subway Romania”, însă fără a preciza o cifră de afaceri preconizată până la sfârşitul anului.

Subway a intrat în România în 2012. ”De exemplu, în cinci ani de zile, numărul de clienţi a crescut cu aproape 100% la nivelul unităţii Subway Pipera, cel de-al treilea restaurant deschis de retailerul american în România, la intrarea pe piaţă”, spune John Marino.

Subway este cel mai mare lanţ de restaurante american la nivel mondial ca număr de unităţi, cu peste 44.000 de locaţii în 108 ţări.

În România, Subway a intrat pe piaţă în 2012, iar în prezent reţeaua a ajuns la peste 37 de unităţi, dintre care 16 în capitală.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.