Vânzările online înregistrate în Statele Unite de Ziua Recunoştinţei, care marchează debutul cumpărătorilor de sărbători din Statele Unite, au crescut cu 28% faţă de anul trecut, la 3,7 miliarde de dolari, potrivit datelor Adobe Analytics, citate de MarketWatch.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mulţi dintre cumpărători online şi-au folosit telefoanele mobile, traficul prin intermediul smartphone-urilor având o pondere record de 54,4% din total. În plus, 36,7% din veniturile generate de cumpărăturile online au fost prin telefoanele mobile.

Ponderea traficului de pe descktop-uri care a avut loc de Ziua Recunoştinţei a scăzut de la 44,3% în 2017 la 36,5%, în timp ce ponderea traficului de pe tablete a scăzut de la 9,6% la 9,1%.

Majoritatea veniturilor au fost generate însă de traficul de pe computerele desktop, respectiv 52,8%, iar cele de pe tablete au reprezentat 10,5%.

Aceste date preliminare sunt pe cale să confirme estimarea Adobe, potrivit căreia cumpărăturile prin intermediul dispozitivelor mobile vor atinge un prag de referinţă în acest an.

”Telefoanele mobile au furat show-ul de Ziua Recunoştinţei”, a spus Taylor Schreiner, director la Adobe Digital Insights, care a anticipat că, împreună cu vânzările de Black Friday, vânzările online vor atinge noi recorduri.

Adobe anticipează că vânzările online din perioada 1 noiembrie-22 noiembrie vor fi mai mari cu 18,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pentru sezonul sărbătorilor, Adobe anticipează că vânzările online din SUA vor atinge 124 de miliarde de dolari.

“Black Friday este mai mare decât un sprint de cumpărături de 24 de ore. A devenit o extravaganţă de o lună, care a debutat cu promoţii înainte de Halloween şi va continua până după Cyber Monday”, a spus Frank Layo, director general la Kurt Salmon, parte a Accenture Strategy.

Mulţi dintre retaileri încă se folosesc de Black Friday pentru lansarea oficială a sezonului cumpărăturilor de iarnă.

“Black Friday este încă cea mai bună zi de cumpărături din an, iar acest an nu a fost o excepţie pentru Walmart”, a declarat Steve Bratspies, director de vânzări la Walmart U.S..

Potrivit Target, cumpărăturii au făcut comenzi duble faţă de anul trecut pe aplicaţia retailerului, pentru produse ca ceasuri, Lego şi console de jocuri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.