Chartable şi Podsights, două dintre cele mai mari platforme de marketing şi reclame pentru podcast-uri, au fost achiziţionate de Spotify.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Serviciul suedez de streaming continuă să investească în podcast-uri şi cumpără alte două companii care deţin tehnologii legate de podcast-uri, Chartable şi Podsights, tehnologii pe care Spotify le va integra în propria platformă.Sunt primele achiziţii importante făcute de Spotify anul acesta în zona audio. Valoarea tranzacţiilor nu este cunoscută.

Ambele companii au dezvoltat tag-uri, pe care creatorii şi platformele de podcast-uri le pot folosi pentru a vedea cine ascultă podcast-uri, cine aude o reclamă şi cine realizează o acţiune după ce aude o reclamă.

Spotify, însă, spune că va folosi această tehnologie şi pentru muzică, nu doar pentru podcast-uri - va monitoriza reclamele dintre melodii, inclusiv pe cele în format video şi imagini, nu doar pe cele audio.

Platforma suedeză urmăreşte să-şi crească veniturile din reclame şi, în acelaşi timp, să le ofere artiştilor şi creatorilor de conţinut instrumente de analiză a audienţei.

Cele două noi achiziţii vin după ce, anul trecut, Spotify a cumpărat nu mai puţin de patru companii care dezvoltă tehnologii audio, de marketing şi publicitate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.