Spotify va majora preţurile abonamentelor premium PE mai multe pieţe globale, pe măsură ce compania investeşte în noi funcţii şi servicii, potrivit unui interviu acordat publicaţiei Financial Times de Alex Norstrom, co-preşedinte şi director de business al platformei.
Scumpirile vor fi însoţite de lansarea unor servicii suplimentare, iar obiectivul Spotify este să ajungă la un miliard de utilizatori.
Începând din septembrie, abonamentul premium individual va creşte de la 10,99 euro la 11,99 euro în regiuni precum Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină, Asia-Pacific şi Asia de Sud.
Norstrom a declarat că ajustările de preţ fac parte din ”strategia de business” a companiei şi vor fi aplicate ”atunci când au sens”.
Spotify a raportat anul trecut primul său profit anual, susţinut de majorările de preţ şi reducerile de costuri implementate în ultimii ani.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.