Sphera Franchise Group, care în România controlează francizele KFC, Taco Bell şi Pizza Hut, a anunţat joi că, urmare a impactului epidemiei de coronavirus asupra operaţiunilor sale din Italia, se aşteaptă la un impact negativ semnificativ asupra operaţiunilor curente şi de dezvoltare în următoarele luni, iar criza generată de epidemie va afecta negativ operaţiunile şi rezultatele din acest an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Sphera Franchise Group SA este o companie holding care controlează francizele KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell în România, KFC în Republica Moldova şi în Italia.

”Având în vedere evoluţia recentă a epidemiei de coronavirus din Italia, Guvernul italian a luat o serie de măsuri obligatorii pentru limitarea răspândirii acesteia, incluzând restricţii de călătorie, interzicerea întrunirilor publice, închiderea şcolilor şi tuturor activităţilor comerciale, cu excepţia magazinelor alimentare şi a farmaciilor. Ca urmare, ne aşteptăm la un impact negativ semnificativ asupra operaţiunilor noastre curente şi de dezvoltare în următoarele luni”, arată un comunicat al Sphera Franchise Group.

Grupul Sphera precizează că şi-a propus o expansiune importantă a brandului KFC în Italia.

”În prezent operăm 16 restaurante, marea majoritate localizate în partea de nord a ţării, şi plănuim să deschidem alte nouă unităţi în cursul acestui an. Criza generată de epidemia de coronavirus va afecta negativ operaţiunile şi rezultatele noastre din acest an. Suntem în curs de revizuire a proiecţiilor pe baza celor mai recente informaţii disponibile şi vom informa investitorii la momentul oportun. În acelaşi timp, implementarea în totalitate a planului de dezvoltare este incertă. Deşi depunem toate eforturile pentru atingerea acestui plan de extindere, nu putem garanta la acest moment fezabilitatea acestuia în ceea ce priveşte mobilizarea de resurse materiale şi umane necesare, precum şi din cauza factorilor logistici şi de reglementare”, mai spun reprezentanţii grupului.

Restaurantele grupului din Italia contribuie cu aproximativ 10% la vânzările consolidate ale grupului Sphera, iar impactul acestei crize este considerat sub control de către managementul companiei, adaugă ei.

”Prioritatea noastră principală rămâne sănătatea angajaţilor şi a clienţilor noştri şi vom respecta pe deplin deciziile atorităţilor locale în vederea rezolvării rapide a acestei crize de sănătate”, precizează grupul.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.