Sphera Franchise Group, care controlează francizele KFC, Taco Bell şi Pizza Hut în România, a înregistrat o creştere cu 25,9% a vânzărilor consolidate, la 694 milioane lei, în primele nouă luni ale anului, iar profitul net a crescut cu 17,9% până la 38,2 milioane lei, potrivit rezultatelor transmise miercuri de grup.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Sphera Franchise Group a înregistrat o creştere cu 25,9% a vânzărilor consolidate, la 694 milioane lei, în primele nouă luni ale anului 2019, după ce vânzările din T3 au crescut cu 23,5% faţă de anul precedent. Performanţa pe primele nouă luni a fost sprijinită de creşterea continuă a vânzărilor USFN România (restaurantele KFC) (+17,1% faţă de anul precedent), USFN Italia (restaurantele KFC din Italia), (+222%) şi CFF (restaurantele Taco Bell) (+184%), în timp ce vânzările ARS (restaurantele Pizza Hut) au avansat cu 7,1% de la an la an”, arată grupul.

Sphera Franchise Group înregistrează astfel cel mai mare profit trimestrial de la listarea pe bursă.

„Vom continua să demonstrăm capacitatea noastră de a face faţă condiţiilor de piaţă din ce în ce mai dificile şi să creştem pe mai departe activitatea noastră în mod solid, îndeplinindu-ne obligaţiile faţă de toate părţile interesate”, a declarat Georgios Argentopoulos, CEO al Sphera Franchise Group.

Îmbunătăţirea rezultatelor în primele nouă luni ale anului are la bază performanţa solidă a companiei din trimestrul trei, când toate mărcile Sphera Franchise Group au generat EBITDA pozitivă, inclusiv noile linii de business KFC Italia şi Taco Bell.

În baza unor marje superioare în restaurante, EBITDA normalizată a crescut cu 45% faţă de anul precedent, până la 30,5 milioane lei, acesta fiind cel mai bun rezultat trimestrial al companiei de la listarea sa la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), în T4 2017. În aceeaşi perioadă, vânzările consolidate au crescut cu 23,5% până la 249 milioane lei, iar vânzările comparabile au crescut cu 6,8%.

În trimestrul 3 din acest an, vânzările comparabile au fost susţinute de creşterea cu 7,7% a vânzărilor KFC România, cu 1,0% a vânzărilor Pizza Hut, cu 5,9% a vânzărilor KFC Italia şi cu 22% a vânzărilor Taco Bell.

Profitul de exploatare în restaurante s-a majorat cu 18,3% până la nivelul de 88,2 milioane lei în primele nouă luni din 2019, atingând 12,7% din vănzări. În acelaşi timp, EBITDA normalizată a crescut cu 26,0% până la 67,2 milioane lei, iar profitul net a crescut cu 17,9% până la 38,2 milioane lei.

În trimestrul 3, profitul de exploatare în restaurante s-a majorat cu 38,5% până la nivelul de 38,8 milioane lei, EBITDA normalizată a crescut cu 45,1% până la 30,5 milioane lei, iar profitul net a crescut cu 47,4% până la 20,1 milioane lei.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.