Copiii din ziua de azi visează mai mult să devină profesionişti pe YouTube decât astronauţi, potrivit unui studiu realizat de producătorul de jucării Lego, relatează CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cadrul studiului, au fost intervievaţi 3.000 de copii cu vârste cuprinse între 8-12 ani, din Statele Unite, Marea Britanie şi China, precum şi 326 de părinţi cu copii cu vârste de 5-12 ani.

Aproape o treime dintre copiii intervievaţi au spus că vor să fie YouTuberi atunci când vor fi mari, în timp ce numai 11% au spus că vor să fie astronauţi.

Cu toate acestea, răspunsurile au variat în funcţie de provenienţa copiilor. Peste jumătate dintre copiii din China au spus că vor să fie astronauţi, fiind cea mai populară aspiraţie.

În Statele Unite şi Marea Britanie, numărul copiilor care vor să fie astronauţi este de aproape 10%, în timp ce activitatea de vlogger sau YouTuber este pe primul loc al aspiraţiilor în ambele ţări.

Trei din patru copii cred că oamenii vor ajunge să trăiască în spaţiu sau pe o altă planetă, potrivit cercetării, dintre care 96% în China, 63% în Marea Britanie şi 68% în Statele Unite.

Întrebaţi dacă le-ar plăcea să meargă în spaţiu, 95% dintre copiii chinezi au spus da, 70% dintre americani şi 63% dintre britanici.

Principalele aspiraţii ale copiilor din Statele Unite şi Marea Britanie au fost vlogger / YouTuber, profesor, atlet profesionist, muzician şi astronaut. În China, ordinea a fost astronaut, profesor, muzician, atlet profesionist şi vlogger / YouTuber.

Potrivit unui alt sondaj realizat în 2017 de Fatherly, în rândul a 1.000 de copii americani cu vârste de sub 12 ani, majoritatea acestora au spus, în ordine, că vor să fie medici, veterninari, ingineri, poliţişti sau profesori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.