Retailerul român Vagabond Studio se extinde pe plan internaţional şi deschide primul magazin din afara României, la Londra, în urma unei investiţii de aproximativ 800.000 de euro. Compania intră astfel pe piaţa britanică şi deschide primul magazin sub conceptul "Made by Society".

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”CBRE România, liderul pieţei de consultanţă imobiliară, a securizat pentru retailerul român Vagabond Studio prima sa locaţie, în unul dintre cele mai mari centre comerciale din Londra, sub brandul "Made by Society". Vagabond Studio este primul retailer român care intră pe piaţa britanică asistat de un consultant imobiliar din România, în urma unei investiţii de aproximativ 800.000 de euro”, anunţă compania.

Magazinul, deschis în luna mai a acestui an, este situat în partea de est a Londrei, în Westfield Stratford City. Acesta este cel mai mare centru comercial urban din Marea Britanie din punct de vedere al suprafeţei pe care este construit şi al 4-lea cel mai mare centru comercial din ţară în ceea ce priveşte suprafaţa de retail disponibilă.

Concept-store-ul "Made by Society" ocupă o suprafaţă de 225 de mp, operand cu o echipă de vânzări de 15 persoane.

”Este o satisfacţie deosebită faptul că, după ce a consiliat o serie de branduri de top să intre pe pieţele din România sau CEE, CBRE România a avut ocazia să asiste un adevărat campion al retailului local în procesul de lansare pe cea mai competitivă piaţă de retail din Europa", declară Carmen Ravon, Head of Retail Occupier CEE la CBRE.

Decizia Vagabond Studio de a se extinde la nivel internaţional a fost luată având în vedere numărul mare şi feedback-ul pozitiv al cumpărătorilor occidentali care au vizitat magazinele din România.  Compania a luat în considerare atunci când a decis să se extindă veniturile, nivelul de trai şi puterea de cumpărare, argumente care fac din Marea Britanie cea mai mare piaţă din Europa.

Din 2014, Vagabond Studio a deschis 14 magazine în centre comerciale din Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Sibiu şi Timisoara şi a ajuns la o echipă de 300 de angajaţi. Unitatea de producţie se află în Botoşani, oraşul natal din România al familiei fondatoare.

"Suntem foarte încântaţi că ‘Made by Society’ s-a extins pe noi pieţe şi suntem mândri că un brand românesc are atât de mult succes şi în străinătate. Succesul nostru este rezultatul muncii asidue a unei echipe minunate, o echipă care a susţinut permanent filosofia noastră de brand, dar este şi rezultatul aprecierii cumpărătorilor noştri, care nu sunt cauza, ci efectul unei societăţi îndrăzneţe", declară Darian Vicol – CEO Vagabond Studio.

Marea Britanie este una dintre cele mai mari pieţe de consum din lume, potrivit Băncii Mondiale, şi a treia piaţă de retail din Europa, după Germania şi Franţa, din punct de vedere al cifrei de afaceri. În 2021, vânzările din retail în Marea Britanie au depăşit 465 de miliarde de lire sterline, potrivit Statista.com. De asemenea, industria de retail din Marea Britanie este formată din peste 300.000 de afaceri diferite şi peste 3 milioane de angajaţi, ceea ce reprezintă peste 8% din totalul locurilor de muncă din Marea Britanie, potrivit British Retail Consortium. Pentru fiecare liră cheltuită, aproximativ 12 pence au fost cheltuiţi în magazinele de îmbrăcăminte, acesta fiind al doilea motiv pentru cheltuieli, după magazinele alimentare (39 pence).

În acelaşi timp, Marea Britanie este a doua cea mai mare piaţă imobiliară comercială din Europa, ajungând la 1,3 miliarde de lire sterline în 2021, potrivit datelor Statista.com.

Extinderea brandului de retail Vagabond Studio se bazează pe o strategie care este susţinută şi de concluziile celui mai recent studiu realizat de CBRE, la care au participat peste 50 dintre cei mai mari retaileri din Europa care comercializează toate tipurile de produse, cu un portofoliu internaţional de peste 70.000 de magazine. Conform sondajului EMEA Retail Occupier Survey 2022 al CBRE, au fost înregistrate cinci concluzii. Astfel, după câţiva ani provocatori pentru sectorul de retail, ca urmare a pandemiei de COVID-19, 57% dintre retaileri intenţionează să-şi extindă portofoliul de magazine în 2022. Dintre aceştia, 37% vor să se lanseze pe pieţe în care nu sunt încă prezenţi.

Retailerii au clasificat retailul clasic ca fiind mai eficient decât cel online în ceea ce priveşte toţi indicatorii, dar mai ales pentru produsele cross-selling (61% fie au fost de acord, fie au fost de acord cu fermitate că retailul de tip brick-and-mortar a fost mai eficient), precum şi în ceea ce priveşte implicarea consumatorilor (81%).

64% dintre retaileri fie sunt de acord, fie sunt ferm de acord că magazinele fizice cresc vânzările online în proximitate.

În ciuda provocărilor cu care s-au confruntat pe parcursul pandemiei, centrele comerciale regionale şi străzile comerciale din centrele oraşelor au fost principalele opţiuni pentru retailerii care doresc să se extindă în 2022. Pentru retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte, parcurile de retail sunt alegerea lor numărul unu pentru extindere în 2022, în concordanţă cu succesul sectorului pe durata pandemiei.

38% dintre retaileri fie sunt de acord, fie sunt ferm de acord că, în viitor, brandurile vor pune un accent mai mare pe acreditările ESG ale unei proprietăţi atunci când iau în considerare extinderea.

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBRE), cu sediul central în Dallas, este cea mai mare companie de servicii comerciale şi investiţii în real estate din lume, pe baza veniturilor din 2020. Compania are peste 100.000 de angajaţi şi deserveşte clienţi din peste 100 de ţări. CBRE oferă o gamă extinsă de servicii integrate, inclusiv administrare şi coordonare de tranzacţii şi management de proiecte, managementul proprietăţii, administrarea investiţiilor, evaluare, închiriere de proprietăţi, consultanţă strategică, vânzări de proprietăţi, servicii ipotecare şi servicii de dezvoltare.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.