Retailerul Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, în creştere cu 19% faţă de 2019, iar profit net a urcat cu 54%, la 85 milioane de lei. Compania vrea să investească peste 1 miliard de euro până în 2029.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Penny România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei, reprezentând un avans de 19% raportat la 2019, în contextul în care pandemia a generat schimbări în comportamentul consumatorilor români, motivându-i să se îndrepte către produse de calitate la preţuri corecte. Compania a înregistrat un profit net de 85 milioane de lei în 2020, în creştere cu 54% comparativ cu anul anterior", a anunţat compania.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, Penny România îşi propune să investească 5,128 miliarde de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice.

Anul acesta, compania vizează deschiderea a 25 de magazine în ţară şi construcţia celui de-al patrulea depozit, la Filiaşi, judeţul Dolj. Totodată, Penny România urmăreşte remodelarea a 100 de magazine în 2021 şi a întregii reţele de magazine până în 2022. 

În 2020, Penny România a investit 371 milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine, continuându-şi planurile de expansiune într-un context dificil. Anul trecut, compania a deschis 20 de magazine în noul format Penny, încheind anul cu un total de 276 de magazine.

Penny a intrat pe piaţa din România în anul 2005 cu o politică de achiziţii axată pe sortimente de la producători regionali şi colaborări cu producători locali. În prezent, Penny sprijinină producătorii locali şi încheie parteneriate pe termen lung cu aceştia, astfel încât, în următorii 3 ani, 60% din sortiment să aibă ingredientul principal fabricat şi procesat intermediar integral în România.

 „Anul trecut a fost un adevărat test pentru noi. În faţa noilor provocări, a trebuit să ne adaptăm rapid, să fim flexibili, dar totodată fermi în decizii şi, mai ales, să prioritizăm siguranţa şi sănătatea angajaţilor şi a clienţilor noştri. Mai mult ca oricând, oamenii au fost pe primul loc în activitatea noastră în 2020, de la asigurarea condiţiilor de igienă şi distanţare în magazinele noastre şi menţinerea unei comunicări deschise cu angajaţii, la implicarea în comunitate şi susţinerea spitalelor. Cifrele raportate ne indică faptul că am trecut testul şi totodată ne confirmă faptul că un business sustenabil în România prioritizează cele de mai sus", afirmă Daniel Gross, CEO PENNY România.

Penny parte a grupului german REWE şi unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de trei centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda şi Bacău. În prezent, reţeaua Penny în România este alcătuită din 283 de magazine la nivel naţional şi peste 5.300 de angajaţi.


 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.