Românii sunt gata să cheltuiască între 500 şi 700 de lei pentru achiziţii de ceasuri în ultimele două luni ale anului, fiind o perioadă propice pentru a oferi cadouri, a anunţat vineri retailerul WatchShop.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Vânzările de ceasuri mass-market şi mid-level vor creşte în ultimele două luni ale anului, odată cu apropierea sărbătorilor de iarnă şi cu începutul campaniilor de reduceri, potrivit retailerului.

Din comenzile plasate de clienţi până în prezent, se observă un interes mare pentru ceasurile fashion, consideră directorul general al WatchShop.ro, Dragoş Diaconu.

”Din căutările şi comenzile plasate de clienţii WatchShop.ro, observăm deja un interes foarte mare pentru ceasurile fashion şi cele cu tehnologii noi, lucru ce ne indică o tendinţă în comportamentul de consum din ultimele luni ale anului, moment pentru care ne-am pregătit cu stocuri şi colecţii noi”, a spus Diaconu.

Anul trecut, în lunile noiembrie-decembrie, cel mai achiziţionat ceas pentru cadou a fost Sekonda Navy, pentru damă, la preţul de 210 lei, potrivit retailerului.

Adus în România în exclusivitate de WatchShop.ro, Sekonda va fi unul dintre brandurile vedetă din oferta magazinului în campania de reduceri de Black Friday 2018.

”În această perioadă, clienţii WatchShop.ro vor putea achiziţiona şi ceasuri sofisticate, cum ar fi noul Sekonda Cronograf 1593, un ceas masculin care îmbină tradiţionalul cu noile trenduri fashion. Modelul este cotat la preţul de 580 de lei şi va fi unul dintre produsele vedetă incluse în campania ce oferă reduceri unice în an”, se arată în comunicat.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.