Constructorul auto francez Renault şi-a prezentat, miercuri, noul SUV urban Captur, care s-a vândut, până în prezent, de la lansarea sa din 2013, în 1,2 milioane exemplare.
”Pionier pe segmentul SUV-urilor urbane, Captur s-a vândut în 1,2 milioane de unităţi de la lansarea sa în 2013. A devenit rapid un bestseller în segmentul său, atât în Franţa, cât şi în Europa. A păstrat această poziţie şi anul trecut când s-a vândut în peste 230.000 de unităţi în întreaga lume”, se arată în comunicat.

Lansarea Noului Captur face parte din planul strategic al Groupe Renault Drive the Future (2017-2022) şi este unul dintre modelele sale cheie. Vândut pe toate continentele, noul Captur va fi fabricat în China, o regiune strategică pentru Groupe Renault. Acesta are acum acelaşi nume pe fiecare piaţă, inclusiv în Coreea de Sud, şi este comercializat sub marca Renault.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18 inch (în funcţie de versiune) şi un ampatamentul mărit (2,63 m sau +2 cm). În total, 11 culori de caroseriei, 4 culori de plafon contrastante şi 3 pachete de personalizare externă vor fi disponibile la momentul lansării, oferind un potenţial de 90 de combinaţii posibile.
Noul Captur propune o gamă mai largă de motoare pe benzină şi diesel, reproiectate în mare măsură. Împreună cu o cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, aceste motoare oferă o gamă de putere mai mare: de la 100 la 155 CP pentru benzină şi de la 95 la 115 CP pentru diesel.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.