Grupul Christian Tour urmează să dezvolte un proiect inovator în online, gândit pentru ”generaţia copiilor noştri”, prin care, de exemplu, vacanţele vor putea fi cumpărate discutând cu un calculator sau cu un Smart TV, a declarat pentru News.ro Remus Vişan, numit luna trecută director online business development la Memento Group, companie al cărei membru fondator este agenţia Christian Tour, deţinută de fraţii Cristian şi Marius Pandel.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Construim un proiect în online, având propriul departament de tehnologie, în cadrul Memento HUB. Proiectul nu este destinat doar românilor, chiar dacă în primă etapă va fi dezvoltat în România. Va fi accesibil la nivel global, pentru că ne vedem capabili să deservim turiştii din întreaga lume”, a declarat pentru News.ro Remus Vişan, numit luna trecută director online business development la Memento Group.

El afirmă că acest nou proiect este gândit pentru ”călătorul de mâine”.

”Va fi un proiect ce se bazează pe o combinaţie de inteligenţă artficială şi comportament uman, pe learning-machines. Vrem o platformă care să se adapteze cerinţelor clienţilor şi să comunice emoţional cu aceştia”, precizează el. 

Grupul turistic încearcă astfel să se adapteze la strategiile de dezvoltare online din pieţele dezvoltate.

”Vrem să dezvoltăm o platformă pentru viitor. Şi nu ne grăbim, pentru că vrem să iasă bine. Vrem un proiect de viitor cu soluţii avansate. Turismul se schimbă, modelul de achiziţie a unei călătorii se va schimba extraordinar de repede şi la noi”, menţionează Vişan, care subliniază că grupul nu vrea să fie luat prin surprindere de aceste schimbări.

El spune că tehnologia poate fi implementată având know-how-ul necesar.

”Trăim deja într-o societate digitală. Totuşi declarăm că nu avem o piaţă matură de e-commerce în travel. Cred că nu analizăm bine nivelul pieţei. Ne concentrăm la date de genul: câţi turişti sunt trimişi cu chartere în Turcia, Grecia sau Spania, care sunt câteva sute de mii şi o bună parte dintre aceştia fac achiziţii offline. Dar să nu uităm că mai sunt câteva milioane de turişti români care sunt serviţi în online de jucători din afară”, subliniază reprezentantul Memento Group.

El afirmă totodată că agentiile neglijează faptul că vom avea o piaţă de 1,6 miliarde de euro a biletelor de avion în România, bilete care generează alte achiziţii, hoteluri, transferuri, excursii la destinaţie. Sunt turişti care nu sunt luaţi în considerare în analiza pieţei de turism în România.

“Nu ştim ce fac, pentru că majoritatea îşi fac rezervările pe cont propriu”, explică Remus Vişan.

Este foarte important cum comunici cu clientul, mai punctează acesta.

”Probabil că va fi un şoc într-un an-doi, când se va face un salt de la achiziţiile aşa cum le cunoaştem acum la acele achiziţii vorbind cu un SmartTV. Online-ul s-ar putea să nu mai fie peste doi ani ceea ce este azi chiar şi în România. Probabil că vom vedea foarte curând mulţi români făcând rezervări pe Facebook, cumpărând vacanţe discutând facil cu roboţii. Tranzacţia se face foarte uşor. Există deja conceptele dezvoltate şi testate, dar noi vrem mult mai mult, vrem să mai facem un salt. Considerăm chatboţii prezentul, iar noi vrem viitorul”, mai spune Vişan.

De asemenea, Remus Vişan consideră că piaţa agenţiilor clasice se va contracta în perioada următoare.

”Vor rămâne mai puţine agenţii din câte sunt în prezent. Nu spun că va dispărea agenţia clasică, cel puţin nu în oraşele mici, pentru că va rămâne o nişă de clienţi care vor dori în continuare să cumpere dintr-o agenţie, stând de vorbă cu un agent”, a explicat el.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.