De Paşte şi Crăciun, 74% dintre companiile din România, care aleg să acorde de Paşte beneficii extrasalariale, oferă tichete cadou angajaţilor, arată datele Up România pentru anul 2018, publicate marţi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Dintre companiile client care au oferit angajaţilor tichete cadou pentru Paştele 2018, 52% au fost IMM-uri. Din punct de vedere al zonei, firmele din Bucureşti-Ilfov, Cluj şi Braşov sunt în topul celor care acordă cel mai mult acest beneficiu.

În ultimii ani, vânzările de tichete cadou pentru Paşte au înregistrat o creştere constantă de 10% pentru fiecare an, potrivit companiei.

“Suportul electronic al tichetului cadou, pe care îl vom avea disponibil în curând pe piaţa din România, va aduce un plus de simplitate şi modernitate acestei soluţii de motivare a angajaţilor. Dincolo de confortul şi beneficiile pentru angajator, oferirea de tichete cadou înseamnă, simplu spus, dăruirea unui cadou potrivit”, a spus directorul general Up România, Elena Pap.

Tichetele Up Cadou vin însoţite de beneficii financiare atât pentru angajator, cât şi pentru angajaţi, pentru că acestea sunt scutite de contribuţii sociale şi de impozitul pe venit până la valoarea de 150 de lei de persoană.

Ele pot fi acordate atât angajaţilor, cât şi copiilor minori ai acestora şi este necesar să fie utilizate până la data de 31 decembrie 2019, potrivit companiei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.