Vânzările cu amănuntul din Statele Unite au crescut cu 3% în sezonul extins al cumpărăturilor de sărbători, aferent perioadei 11 octombrie-24 decembrie, susţinute de orientarea clienţilor către cumpărăturile online, din cauza pandemiei de coronavirus, arată un raport realizat de Matercard, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cazurilor vânzărilor online a avut loc o creştere de 49%, potrivit raportului SpendingPulse, avans care scoate în evidenţă rolul pandemiei de Covid-19 îm transformarea obiceiurilor de cumpărături ale clienţilor.

Vânzările online de sărbători reprezintă 19,7% din vânzările de retail din acest an, arată datele, care subliniază că opţiuni precum cumpără online şi ridică din magazin şi tehnologiile contactless au fost esenţiale pentru comercianţi.

Sezonul cumpărăturilor de sărbători poate reprezenta majoritarea vânzărilor anuale ale unor retaileri, dar criza de sănătate a fcut ca mai mulţi comercianţi, cum ar fi Walmart şi Target, să se confrunte cu constrângeri legate de capacitate şi să îşi lanseze ofertele mai devreme.

Gigantul de comerţ electronic Amazon.com şi-a amânat evenimentul promoţional din vară pentru luna octombrie, marcând cel mai lung sezon de sărbători pentru retailerii care au avut activităţile blocate timp de mai multe săptămâni în timpul carantinei din primăvară.

Vânzările de mobilă au crescut cu 16,2%, cele de electronice şi electrocasnice cu 6%

Vînzările de îmbrăcăminte şi bijuterii au scăzut, pe ansamblu, dar cele efectuate online cu urcat cu 15,7%, respectiv cu 44,6%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.