Google a anunţat, joi, că, în 2018, a eliminat 2,3 miliarde de reclame care încălcau politici noi sau vechi ce guvernează publicitatea online, în medie mai mult de 6 milioane de reclame în fiecare zi, şi a introdus 31 de noi politici pentru publicitate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În total, anul trecut Google a introdus 31 de noi politici pentru publicitate şi a anunţat că a oferit agenţiilor de publicitate un mod mai facil de a verifica dacă reclamele lor respectă politicile de publicitate.

”Similar cu Centrul de politici AdSense, în luna aprilie Google va lansa un nou manager de politici în Google Ads, unde vor fi oferite exemple de greşeli de nerespectare a politicilor pentru a sprijini agenţiile de publicitate bine intenţionate şi a uşura crearea şi lansarea de campanii conforme”, se arată în comunicat.

O altă ţintă în 2018 au fost entităţile din spatele reclamelor dăunătoare, urmărind eliminarea cauzei, potrivit companiei. Astfel, folosind tehnologie „machine learning”, au fost identificate aproape un milion de conturi ale unor „advertiseri” rău intenţionaţi, de două ori mai mult ca în 2017.

”Anul trecut, Google a eliminat 734.000 de editori şi dezvoltatori de aplicaţii din reţeaua de publicitate, şi a exclus complet reclamele din 1,5 milioane de aplicaţii. Utilizând o tehnologie introdusă în 2017 şi perfecţionată constant, în 2018 au fost luate măsuri la un nivel mai detaliat, fiind eliminate reclamele de pe 28 de milioane de pagini (nu întregul site) care au încălcat politicile dedicate editorilor”, se arată în comunicat.

Google a atenţionat că fenomenul „fake news” şi îngrijorările legate de reclamele electorale sunt preocupări de prim plan în lumea publicităţii online.

”Google a lansat anul trecut un nou set de reguli pentru alegerile din Statele Unite, fiind verificate aproape 143.000 de reclame în SUA. Anul acesta, Google lansează instrumente similare înaintea alegerilor pentru Parlamentul European”, se arată în comunicat.

O altă zonă de acţiune a fost dezinformarea, pentru care Google aplică diferite politice pentru a susţine editorii bine intenţionaţi, potrivit companiei.

”În 2018 au fost retrase reclamele de pe 1,2 milioane de pagini, din peste 22.000 de aplicaţii şi 15.000 de site-uri din întreaga reţea de publicitate a Google, care aveau conţinut înşelător, instigator la ură sau de slabă calitate. Mai mult, au fost excluse reclamele din aproape 74.000 de pagini care au încălcat politicile referitoare la conţinut periculos şi jignitor, şi au fost eliminate 190.000 de reclame care nu respectau aceste reguli”, se arată în comunicat.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.