Cifrele arată că platforma de streaming pentru filme şi seriale scurte, Quibi, se află în faţa unui eşec care pare în acest moment inevitabil.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform datelor furnizate de Sensor Tower, Quibi a început cu stângul, reuşind să convingă doar aproximativ 910.000 de utilizatori să testeze serviciul după lansare. Testarea implică accesul gratuit vreme de 3 luni, ceea ce înseamnă că utilizatorii nu aveau decât să instaleze aplicaţia şi să creeze un cont pentru a vedea ce înseamnă short-form video streaming.

Numărul redus de oameni disponibil să încerce Quibi este doar parte a problemei. Şi mai grav este că doar aproximativ 72.000 dintre aceştia au decis să plătească pentru a folosi în continuare Quibi după încheierea perioadei gratuite de 3 luni.

Asta înseamnă că Quibi a convins doar 8% dintre utilizatori că merită să plătească pentru conţinutul oferit.

Quibi contestă deja datele Sensor Tower, spunând că acestea sunt departe de realitate, însă nu oferă înaintea nicio cifră. Tot ce spun cei de la Quibi este că aplicaţia a fost descărcată de 5,6 milioane de oameni.

Câţi dintre cei care au descărcat aplicaţia chiar folosesc şi plătesc serviciul, este un mister. Cert este că, dacă cifrele ar fi fost mulţumitoare, Quibi le-ar fi făcut publice.

Quibi se doreşte a fi un serviciu de streaming video, asemenea Netflix şi Disney+, însă cu o importantă distincţie: episoadele şi filmele nu depăşesc 10 minute.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.