Publicis va plăti 4,4 miliarde de dolari pentru preluarea Epsilon, divizia de marketing a grupului Alliance Data, a anunţat duminică grupul francez de publicitate, care îşi extinde afacerile pe piaţa digitală şi prezenţa în America de Nord, transmite Reuters.
Acordul, anunţat la două săptămâni de când Publicis a confirmat discuţiile cu Alliance Data, arată eforturile celui de-al treilea mare grup de publicitate din lume de a se adapta la o piaţă care se schimbă tot mai mult.
Preluarea Epsilon va transforma Publicis într-un lider al experienţelor personalizate oferite pe baza datelor utilizatorilor online”, potrivit unui comunicat al companiei din Paris, care a anunţat cea mai mare achiziţie efectuată vreodată de Publicis, peste cea de 3,7 miliarde de euro, prin care a cumpărat în 2014 firma de consultanţă în domeniu ltehnologiei Sapient.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
Publicis şi alte companii de publicitate au pierdut teren pe o piaţă dominată tot mai mult de Facebook, Google, divizie a grupului Alphabet şi specialiştii în marketingul digital, care urmăresc şi ţintesc clienţii prin intermediul smartphone-urilor, în timp ce trebuie să respecte reglementări tot mai dure privind protecţia datelor.
Publicis a obţinut venituri de 2,12 miliarde de euro în perioada ianuarie-martie, în scădere cu 1,6% în termeni comparabili, dar în urcare cu 1,7% în termeni reali.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.