Grupul Lasselsberger Ceramics România, producătorul plăcilor ceramice marca Cesarom, format din companiile Sanex şi Lasselsberger, a anunţat miercuri că a planificat investiţii de peste 2 milioane de euro în acest an la fabrica Sanex din Cluj-Napoca, în creşterea calităţii produselor, eficientizarea activităţii logistice în interiorul fabricii şi diminuarea consumului de energie prin implementarea unor sisteme inteligente de monitorizare a consumului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Grupul Lasselsberger Ceramics România, producătorul plăcilor ceramice marca Cesarom, format din companiile Sanex şi Lasselsberger, a înregistrat în 2020 o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 10% comparativ cu anul precedent, în timp ce profitul grupului s-a dublat. Pentru anul în curs, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cel puţin egală cu cea din 2020", arată compania.

Potrivit reprezentanţilor companiei, volumul de gresie şi faianţă comercializat în 2020 s-a ridicat la aproximativ 8 milioane de metri pătraţi, în creştere cu 4% faţă de anul 2019.

"În 2021, Lasselsberger Ceramics România mizează pe continuarea investiţiilor în liniile de fabricaţie de la fabrica Sanex din Cluj-Napoca, planificând investiţii de peste 2 milioane de euro. Acestea vizează creşterea calităţii produselor, eficientizarea activităţii logistice în interiorul fabricii, prin două linii complet automatizate de sortare şi diminuarea consumului de energie prin implementarea unor sisteme inteligente de monitorizare a consumului", precizează compania.

Conform datelor companiei, exportul de produse a atins anul trecut nivelul înregistrat în 2019 şi reprezintă circa 5% din cifra de afaceri totală. Cele mai dinamice pieţe externe pentru companie rămân în continuare: Austria, Bulgaria, Cehia, Islanda, Republica Moldova, Suedia şi Ungaria.

"Suntem încrezători că anul 2021 ne va aduce rezultate mai bune decât anul trecut, cererea pentru produsele Cesarom fiind pe un trend crescător. Această majorare va fi susţinută şi de expansiunea construcţiilor noi în principalele oraşe din ţară, dar şi de creşterea interesului pentru renovări după perioada de pandemie”, a declarat Petrişor Grindeanu, director general al Lasselsberger Ceramics România.

Din datele companiei, românii care au achiziţionat plăci ceramice Cesarom în 2020 au alocat un buget care a variat între 2.500 lei şi 3.500 lei în funcţie de preferinţe, de la un buget mediu de 1.500 lei înregistrat cu cu un an în urmă. Creşterea bugetului vine ca urmare a măririi suprafeţelor placate şi a înclinaţiei românilor către produse de o calitate superioară. În topul regiunilor care au generat cele mai multe vânzări anul trecut pentru produsele CESAROM s-au situat Bucureştiul, Ardealul şi Moldova.

Cesarom se produce în fabrica Sanex SA din Cluj-Napoca, companie care a devenit, începând cu anul 2004, membră a grupului austriac Lasselsberger GmbH, lider în producţia europeană de plăci ceramice (gresie, faianţă şi decoruri ceramice).

În prezent, capacitatea totală de producţie din cadrul fabricii Sanex SA din Cluj-Napoca se ridică la peste 8 milioane de metri pătraţi anual, Sanex SA comercializând gresie, faianţă şi plăci decor.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.