ING Bank a precizat sâmbătă seară, într-o notă transmisă presei, că problema tehnică ce afectează clienţii băncii a fost generată după-amiază de sistemul de stocare a datelor, care a început să genereze erori în operare, astfel că reţeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING şi serviciul Home’Bank au devenit indisponibile. Reprezentanţii băncii nu pot preciza când va fi remediată problema.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Clienţii români ai băncii olandeze au semnalat problema sâmbătă.

Cei care sună la bancă pentru a obţine informaţii au acces la un mesaj al unui robot telfonic: "În acest moment întâmpinăm op problemă tehnică  generală. Vă cerem scuze pentru situaţia creată şi vă asigurăm că specialiştii noştri o vor soluţiona în cel mai scurt timp posibil".

Reprezentanţii băncii au precizat cauzele problemei.

"Vă informăm că astăzi, 10 septembrie, orele 13.00, sistemul de stocare a datelor a început să genereze erori în operare. Ca urmare a acestei situaţii tehnice neprevăzute, atât reţeaua de ATM-uri, sistemele de acceptare a cardurilor ING, cât şi serviciul Home’Bank au devenit indisponibile", a precizat banca, în documentul transmis presei. 

În prezent, banca lucrează cu furnizorii sistemului afectat "în regim de maximă urgenţă pentru remedierea acestei situaţii în cel mai scurt timp posibil".

Reprezentanţii băncii nu pot da o estimare legată de timpul necesar rezolvării problemei, dar susţin că ING va informa periodic clienţii în legătură cu stadiul remedierii problemei. 

"Această problemă tehnică nu a pus niciun moment în pericol datele şi disponibilităţile băneşti ale clienţilor ING, care sunt în deplină siguranţă", a menţionat banca.

Banca avea 866.000 de clienţi activi în România la finalul lui 2015, după ce a atras 96.000 de clienţi noi anul trecut.

ING este una dintre cele mai mari 10 bănci din România, aflându-se pe locul şapte la finalul anului 2015 după active, cu o cotă de piaţă de 6,3%. 

Spre deosebire de celelalte mari bănci din sistemul bancar românesc, ING nu este înregistrată ca bancă în România, ci are statut de sucursală la Bucureşti a ING Bank Amsterdam. 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.