PepsiCo şi Boston Beer se asociază pentru a crea o versiune cu alcool a băuturii Mountain Dew, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Boston Beer va dezvolta şi produce băutura, numită Hard Mtn Dew, în timp ce Pepsi a creat o nouă entitate pentru a vinde, livra şi comercializa produsul.

Este aşteptat ca băutura să ajungă pe rafturile magazinelor la începutul anului 2022.

Hard Mtn Dew va face parte din categoria băuturilor aromate de malţ şi va conţine 5% alcool în volum.

Imaginile timpurii ale produsului arată, de asemenea, că acesta va conţine zero zahăr.

Primul indiciu potrivit căruia Pepsi ar putea intra pe segmentul bîuturilor alcoolice  a venit în octombrie, când CEO-ul Pepsi, Ramon Laguarta, le-a spus analiştilor că Pepsi va lua în considerare această mişcare.

A urmat un anunţ al rivalei Coca-Cola, referitor la crearea Topo Chico Hard Seltzer, prima sa băutură alcoolică pentru consumatorii americani din ultimele decenii, printr-un parteneriat cu Molson Coors Beverage.

În luna iunie, Pepsi a depus, de asemenea, o cerere de marcă comercială, pentru a vinde bere marca Rockstar şi băuturi de tipul hard seltzer.

Pepsi încearcă să folosească de numele Mountain Dew de câţiva ani, pentru a intra pe noi segmente, cum ar fi băuturile energizante.

Compania a lansat Mtn Dew Rise Energy la începutul acestui an.

Potrivit Euromonitor, Mountain Dew deţine aproximativ 7% din cota de piaţă a băuturilor răcoritoare carbogazoase, procent care o plasează pe locul cinci.

Pentru Boston Beer, parteneriatul cu Pepsi vine într-o perioadă în care produsele sale au probleme.

În ultimul trimestru, estimările optimiste băutura sa Truly hard seltzer nu s-au confirmat, ceea ce a dus la scăderea acţiunilor companiei cu 26% într-o singură zi, iar producătorul de bere şi-a redus previziunile pe tot anul.

Între timp, segmentul berii în ansamblul său are probleme.

Anul trecut, volumul global al berii a scăzut cu 2,8%, în pofida consumului total de alcool, care a înregistrat cea mai mare creştere din ultimele două decenii, potrivit firmei de analiză a datelor IWSR.

Boston Beer a anunţat recent un parteneriat cu Beam Suntory pentru a aduce brandurile sale iconice în noi categorii.

 Acţiunile Boston Beer au scăzut marţi cu 2%. Acţiunile au coborât cu peste 32% din ianuarie, conferind companiei o valoare de piaţă de 8,2 miliarde de dolari.

Acţiunile Pepsi au crescut uşor marţi. Până în prezent, titlurile Pepsi au urcat cu 4%, iar valoarea de piaţă a grupului este de 213,3 miliarde de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.